۳۰۶ کانون فرهنگی هنری خراسان جنوبی مجوز الکترونیک دریافت کردند

حجت الاسلام سبزه‌کار از تایید ۳۰۶ مجوز الکترونیک برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به فرآیند صدور الکترونیکی مجوز برای فعالیت‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: این مجوزهای الکترونیکی بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر خواهد شد.

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از فعالیت ۶۷۳ باب کانون با عضویت بیش از ۵۰ هزار نفر در سطح استان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰۶ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان صادر شده است و تعدادی مجوز دیگر در انتظار تایید نهایی هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه تسهیل در فرآیند امور اداری مهمترین هدف از صدور مجوز الکترونیکی است، تصریح کرد: برخورداری کانون از ۲ هزار امتیاز، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون های شهری و ۱۰ عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، تکمیل اطلاعات ارکان کانون و تطبیق مدرک تحصیلی مدیر کانون کارشناسی به بالا را از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

 

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه بیان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری باید با مراجعه به بخش کاربری کانون به نشانی پرتال «بچه‌های مسجد» در اسرع وقت نسبت به اخذ مجوز الکترونیکی کانون خود اقدام کنند.

 

گفتنی است اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جلسه ۸۰۷ مورخ ۱۸ اردیبهشت سال ۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

 

 

کد خبر 1003687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha