اطلس اراضی قابل سرمایه‌گذاری در ایلام تدوین می شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: اطلس اراضی قابل سرمایه‌گذاری در ایلام تدوین می شود.

«قدرت فیض اللهی» در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تهیه این اطلس باعث حذف بروکراسی اداری زائد در حوزه سرمایه‌گذاری می‌شود و سرمایه‌گذاران در هر نقطه از کشور و جهان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کلیه اطلاعات زمین های قابل واگذاری را رویت نموده و نسبت به سرمایه‌گذاری در استان تصمیم بگیرند.

 


وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، شناسایی اراضی مستعد سرمایه گذاری و تعریف زیر ساخت‌های لازم در این اراضی بعنوان مشوقی اصلی برای سرمایه گذاران است.

 


فیض اللهی بیان کرد: سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران باید اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و تمامی دستگاه‌ها در حوزه کاری خود نهایت همکاری و تعامل را با سرمایه گذاران داشته باشند.

 


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون با همکاری جهادکشاورزی و امور اراضی طرح تهیه اطلس اراضی قابل سرمایه‌گذاری در استان ایلام در حال انجام است، گفت:  واگذاری زمین دولتی مشوق بسیار خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان است که انجام استعدادیابی نیز می‌تواند در تسریع روند جذب سرمایه‌گذار کمک موثری باشد.

 


وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دولت از شناسایی اراضی و املاک دولتی، تهیه سند به اسم جمهوری اسلامی برای آن‌ها و هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری است.

کد خبر 1003701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha