توزیع۲۲۰ هزار بسته غذایی میان نیازمندان از سوی امامزادگان

معممی مقدم با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی امامزادگان و بقاع متبرکه گفت:۲۲۰ هزار بسته غذایی از سوی امامزادگان و بقاع متبرکه در میان نیازمندان توزیع می شود.

«رضا معممی مقدم»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از  توزیع 220 هزار بسته غذایی و لباس گرم و وسایل گرمایشی به نیازمندان در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این طرح تا 13 دی ماه سالگرد شهادت سردار آسمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور ادامه دارد.

 

مدیر کل امور اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در قالب این طرح قرار است به بیمارستان ها، نقاهتگاه‌ها کمک رسانی صورت گیرد و همچنین اماکنی جهت قرنطینه و درمان بیماران کرونایی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه اختصاص یابد.

 

وی ادامه داد: توجه به معیشت مجاورین بقاع متبرکه ، تسویه حساب دفتری ارزاق افراد کم بر خوردار، توزیع غذای گرم در شب و روز شهادت سردار سلیمانی و اولویت دادن به انجام کارهای زمین مانده در خصوص مقابله با کرونا بخش  دیگری از اقداماتی است که در قالب این طرح اجرا می شود.همچنین با همکاری سازمان اورژانس کشور در قالب طرح شهید سلیمانی، راه اندازی سامانهبیماریابی4030 در دو هزار امامزاده شاخص در دستور کار قرار گرفته است تا غربالگری مجاورین این اماکن انجام شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز کرد: مراکز افق بقاع متبرکه سراسر کشور هم به صورت فعال و جهادی برای اجرای هرچه بهتر و در خور شٲن نام سردار عزیزمان کمر همت بسته اند.

 

معممی مقدم تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر یک میلیون و دویست هزار سبد غذایی بین اقشار کم برخوردار و مناطق محروم شهرها و روستا ها توزیع گردیده و هم اکنون نیز این اقدام در حال اجرا است.

 

کد خبر 1003721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha