رسالت ستاد امر به معروف ترویج فرهنگ مطالبه گری در جامعه است

قاسمی با اشاره به رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ مطالبه گری از مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» صبح امروز (۲۵ آذر) در دیدار با روسای ستاد شهرستان های تابعه خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و قانون تشکیل ستاد که در سال ۹۵ تصویب شد، امام جمعه هر شهرستان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن شهرستان است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به و ظرفیت ها و احیانا موانع کاری در پیشبرد اهداف عالیه ستاد امر به معروف از منکر، بیان کرد: با وجود امکانات حداقلی و کمبودها فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچگاه متوقف نشده و با جدیت پیش رفته است.

 

وی با تأکید بر برگزاری جلسات شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها، افزود: بسیج به عنوان بازوی میدان در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شهرستان قرار دارد.

 

سردار قاسمی با اشاره به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، عنوان کرد: رئیس هر دستگاه اجرایی مسئول امر به معروف و نهی از منکر آن دستگاه یا سازمان است و مسئول تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر می باشد و همچنین انتخاب دبیر این شورا نیز بر عهده رئیس دستگاه خواهد بود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در ادامه اظهار کرد: انتظار ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اداراتی که سطح تعاملشان با مردم بیشتر بوده و وظیفه رسیدگی به کار مردم را دارند، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به درخواست های آنان است.

 

وی تأکید کرد: یکی از رسالت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ مطالبه گری از مسئولین است و در این راستا گروه‌های یاوران ولایت در ادارات، گروه های طلایه دار در مساجد، محلات و دانشگاه ها تشکیل و سازماندهی شده است.

 

سردار قاسمی با اشاره به استقبال گسترده مردمی از پویش مجازی بی تفاوت نباشیم در ایام هفته امر به معروف و نهی از منکر، گفت: تلاش ستاد بر این است این پویش در مقاطع گونانگون همچنان فعال و ادامه پیدا کند.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی همواره پیش قدم در زمینه مطالبه گری هستند، بیان کرد: مطالبه آیت الله عبادی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مسئولین همواره عمل به قانون و رسیدگی به درخواست های مردم است.

 

کد خبر 1003776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha