سامانه بارشی جدید از  امروز وارد استان می‌شود

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد استان ایلام می‌شود.

«مجتبی مهین پرست»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: این سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه وارد استان می‌شود و تا پایان هفته به صورت متناوب فعال خواهد بود.

 

وی با اشاره با ورد سامانه جدید بارشی انتظار می‌رود بیشترین گستره این بارش‌ها در مناطق شمالی و جنوبی استان حادث شود، گفت: این سامانه ابتدا فعالیت خود را از نواحی شمال استان آغاز می کند و سپس مناطق جنوب را در بر می گیرد که بارش ها در نقاط جنوبی تا روز جمعه ادامه دارد و بیشترین بارش ها در نیمه شرقی و جنوب شرقی استان خواهد بود.

 

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام  با بیان اینکه این سامانه از پتانسیل بارشی موثری برخودار است، اضافه کرد: سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 

میهن پرست با بیان اینکه این سامانه از پتانسیل بارش ی موثری برخودار است، خاطرنشان کرد: سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست و‌ هم استانی ها درخواست می شود از رفتن به‌ ارتفاعات و‌اتراق درحریم‌ رودخانه ها جدا خوداری کنند.

کد خبر 1003818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha