درخواست پخش اذان در بوستان ها/ ضرورت بهسازی و تجهیز نمازخانه پارک ها

کارشناس فرهنگی ستاداقامه نماز استان کرمان با اشاره به اینکه افزایش فرصت های همکاری میان شهرداری و ستاداقامه نماز منجر به اثربخش تر شدن امور می شود؛ خواستار پخش اذان در وقت نمازهای یومیه از بوستان ها و اماکن متعلق به شهرداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام محمدعلی مظفری، سه شنبه(۲۵ آذر) در دیدار مسئولین بنیاد فرهنگی مهدی موعودعجل الله و ستاداقامه نماز استان با شهردار کرمان؛ سازندگی و تأثیرگذاری نماز را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید در فراگیری و عمق بخشی نماز کار کرد.

 

 

کارشناس فرهنگی ستاداقامه نماز استان کرمان با اشاره به اینکه فعالیت های زیادی تاکنون انجام شده اما مأموریت های بر زمین مانده هم کم نیستند؛ اظهار کرد: نماز به ویژه از حیث تأثیر بر ساماندهی ذهن و زندگی انسان، تعهد کاری و بسیاری از امور دیگر باید مورد توجه باشد.

 

 

وی با اشاره به اینکه افزایش فرصت های همکاری میان شهرداری و ستاداقامه نماز منجر به اثربخش تر شدن امور می شود؛ خواستار پخش اذان در وقت نمازهای یومیه از بوستان ها و اماکن متعلق به شهرداری شد.

 

 

حجت الاسلام مظفری بهسازی و تجهیز نمازخانه های پارک ها را مهم خواند و اظهار کرد: وضعیت این نمازخانه ها در حقیقت نمایشگاهی از داشته های یک شهر اسلامی است.

 

 

وی تبلیغات پیرامونی با موضوع نماز، نامگذاری بوستان نماز، برگزاری کلاس های آموزشی و... را نیز پیشنهاد داد.

کد خبر 1003855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha