بصيرت و شناخت كافي، تنها راه عدم انحراف از مسير شهداست

حجت الاسلام قائمي گفت: نداشتن بصيرت كافي و شناخت كامل، ما را از مسير شهدا منحرف ساخته و مديون آنان و اشك هاي خانواده هايشان مي سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمدجواد قائمي» امروز(۲۵آذر) در مراسم ختم مجازي ويژه شهادت دانشمند هسته اي " شهيد محسن فخري زاده" ، ضمن عرض تسليت و تبريك بمناسبت شهادت اين دانشمند گمنام مسائل دفاعي كشور بيان کرد: در پي بررسي اقدام تروريستي صهيون و به شهادت رساندن يكي ديگر از سرداران هسته اي كشورمان بايد از جهات متفاوتي به مسئله نگريست و در اين بين دو نكته حائز اهميت ويژه مي باشد.

 

مدير حوزه هاي علميه خواهران مازندران گفت: اولين نكته در خصوص اين اقدام تروريستي توجه به اين مطلب است كه چرا ترور بر ضد انديشمندان و افراد تاثير گذار اين انقلاب شكل مي پذيرد. با مطالعه جهان سوم و به تعبير دقيق تر جهان اسلام، دشمن همواره دو موضع داشته است يا جذب انديشمندان بوده و در صورت عدم موفقيت و ناكام ماندن در اين امر، به ترور ناجوانمردانه چنگ مي زنند.كم نبوده اند انديشمندان اسلامي كه به بهانه هاي مختلف ترور شده و به شهادت رسيدند.

 

وي تصريح كرد: اولين نتيجه اين اقدامات اين است كه جهان غرب يا جهان سلطه و يا به تعبير خودشان جهان مركز، در صدد از بين بردن اتحاد و همبستگي ما و در درجه بعد، عدم پيشرفت كشور مي باشد. غرب و مسلّطين بر نظام بين الملل و صهيون هرگز خواهان پيشرفت جوامعي همچون جامعه اسلامي ما نيستند.

 

مدير حوزه هاي علميه خواهران مازندران در پايان خطاب به طلاب افزود: اگر قرار است راه پيشرفت و توسعه را در مسير رسيدن به تمدن نوين اسلامي طي كنيم بايد با خوب درس خواندن، خوب استخراج و استدلال كردن، مباني نظري مورد نياز جامعه خود را توليد و ارائه كنيم. اگر تمدن غرب به انقلاب صنعتي و تكنولوژي پيشرفته دست يافته در وهله اول مباني نظري و ذهني خود را تصحيح نموده است.

کد خبر 1003860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha