دورهمی شب یلدا با حس مسئولیت پذیری مردم در مقابل زحمات مدافعان سلامت همراه است

مقدم با اشاره به اهمیت حس مسئولیت پذیری در مقابل دیگران گفت: دورهمی شب یلدا با حس مسئولیت پذیری مردم در مقابل زحمات مدافعان سلامت همراه است.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص دورهمی شب یلدا گفت: دورهمی شب یلدا با حس مسئولیت پذیری مردم در مقابل زحمات مدافعان سلامت برگزار نمی شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: در جریان اجرای محدودیت های کرونایی خوشبختانه شاهد سیر نزولی آمار بیماران کرونایی در سطح استان البرز هستیم و مرکز این استان و دیگر شهرستان ها در وضعیت نارنجی هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت پرهیز از دورهمی های خانوادگی به مناسبت شب یلدا عنوان کرد: شادکامی ناشی از فرارسیدن شب یلدا نباید زمینه ای فراهم کند که مردم بار دیگر با مخاطرات ابتلاء به بیماری کرونا روبه رو شوند.

 

وی اظهار کرد: بنابر اعلام مسئولان امر، مردم استان البرز تا حدود 90 درصد نسبت به اجرای محدودیت های کرونایی خود را متعهد کردند و همین امر زمینه شیوع این بیماری ویروسی را کاهش داد.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان البرزی درخواست می شود به منظور حفظ ایمنی و سلامتی خود و خانواده شان نسبت به برپایی دورهمی شب یلدا پرهیز داشته باشند.

 

مقدم در پایان بیان کرد: فرهنگ مسئولیت پذیری نسبت به حفظ سلامتی دیگران زمینه پرهیز از بسیاری از برپایی دورهمی شب یلدا را فراهم می کند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1003876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha