از برگزاری نشست مجازی اقدام‌پژوهی تا تجلیل از فعالان و برگزیدگان عرصه‌ پژوهش

ضیایی از برگزاری دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز(۲۵ آذر) خبرداد.

«اسفندیار ضایی» از برگزاری دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این برنامه‌ها از ۲۵ تا ۳۰ آذر با شعار «از مسئله‌‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدامات از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی را ازاهداف این برنامه‌ها عنوان‌کرد.

 

وی از برگزاری نشست مجازی اقدام‌پژوهی اعضای کانون خبر داد و بیان کرد: ارایه‌ فعالیت‌های پژوهشی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری و تجلیل از فعالان و برگزیدگان عرصه‌ پژوهش از دیگر برنامه‌های این مجموعه‌ی فرهنگی است که به دلیل شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا ویروس مجازی برگزار می‌شود.

 

ضیایی با اشاره به انتشار فراخوان دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش گفت: با انتشار این فراخوان در مجموع ۲۰ اثر درقالب اقدام‌پژوهی، مقاله و پژوهش از سوی اعضا، کارشناسان، مربیان و پژوهشگران آزاد به واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال شد که هشت اثر برگزیده جهت داوری به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال‌شده است.

کد خبر 1003889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha