شناسایی ۶۱ نقطه حادثه خیز در خراسان جنوبی

فدوی با اشاره به شناسایی ۶۱ نقطه حادثه خیز در استان، گفت: این نقاط در سامانه جامع راهداری ثبت شده است و با اعتباراتی که تعلق می گیرد در سال های آتی این نقاط نیز رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد فدوی» پیش از ظهر امروز (۲۵ آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقاط حادثه خیز در استان اشاره اظهار کرد: در خراسان جنوبی ۳۱ نقطه مصوب داشتیم و با توجه به اعتبارات در جهت رفع آن اقدام کردیم.

 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ نقطه حادثه خیز رفع شده است، افزود: همچنین سه نقطه حادثه خیز دیگر در دست اقدام داریم.

 

وی با بیان اینکه برای باقیمانده نقاط در سالهای آتی اقدام خواهیم کرد، گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان ۶۱ نقطه حادثه خیز دیگر در استان شناسایی شده است.

 

فدوی تصریح کرد: این نقاط در سامانه جامع راهداری ثبت شده است و با اعتباراتی که تعلق می گیرد در سال های آتی این نقاط نیز رفع خواهد شد.

 

«مهدی گرجی»، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار کرد: حوزه حمل و نقل در مباحث حمل و نقل بار، مسافر، ترانزیت کالا رصد و پیگیری می کند.

 

وی با بیان اینکه در این حوزه مجوزهایی صادر می شود، افزود: مجموعه این حوزه انجمن های صنفی هستند که نماینده صنف به عنوان پیگیری مباحث حمل و نقل در استان هستند.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به عمر ناوگان حمل و نقل اشاره کرد و گفت: بحث نوسازی ماشین الات از وزارت خانه پیگیری می شود.

 

گرجی با بیان اینکه در این راستا مجوز واردات ناوگان باری اروپایی تا سه سال ساخت صادر شده است، یادآور شد: شروع عملیات واردات ناوگان از ده روز گذشته آغاز شده است.

کد خبر 1003908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha