پویش «با کتاب، کرونا را شکست می دهیم» اجرا می شود

پویش رقابتی «با کتاب، کرونا را شکست می دهیم» به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار در خراسان شمالی اجرا می شود.

«جلیل امانی» دبیر کارگروه روستای دوستدار کتاب  ارکان  بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای پویش «با کتاب، کرونا را شکست می دهیم»، خبر داد و گفت: این پویش در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

 

وی، مورد توجه قرار دادن نکات پیشگیرانه در مقابله با شیوع ویروس کرونا و به نوعی قدردانی از زحمات و تلاش پرستاران را از جمله اهداف این پویش برشمرد.

 

امانی با بیان اینکه سوالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب «دغدغه های شایع کرونایی، پاسخ های کاربردی و روانشناسی» به قلم دکتر «احمد کرمی» و دکتر «فاطمه نادری»  طراحی شده است، آخرین مهلت ارسال پاسخ سئوالات را 28 آذر ماه جاری اعلام کرد.

 

وی بیان کرد: علاقه مندان برای دریافت  سئوالات و فایل پی دی اف کتاب و نیز ارسال پاسخ های صحیح و شرکت در مسابقه  می توانند از طریق شماره 09158856367 در پیام رسان واتساپ و تلگرام در ارتباط باشند.

 

دبیر کارگروه روستای دوستدار کتاب  ارکان  بجنورد همچنین به برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش به همت فعالان فرهنگی و اهالی مسجد روستای ارکان اشاره کرد و گفت: این مسابقه از کتاب «سه دقیقه در قیامت» و در 6 بخش تقسیم شده که به صورت هفتگی از تاریخ 21 آذرماه  تا 26 دی ماه برگزار می شود.

 

امانی گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره 09158856367  در پیام رسان واتساپ و تلگرام در ارتباط باشند.

 

 

کد خبر 1003920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha