معلمان پژوهنده، پژوهشگران و فناوران برگزیده کردستان تجلیل شدند

آیین تجلیل از معلمان پژوهنده، پژوهشگران و فناوران برگزیده استان کردستان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این آئین با تبریک هفته پژوهش، تلاش دانش آموزان و فرهنگیان استان در عرصه پژوهش را قابل تقدیر دانست و اظهارداشت: کارهای تحقیقی فرهنگیان و دانش آموزان بسیار باارزش است.

 

رشید قربانی با بیان اینکه پژوهش در آموزرش و پرورش از اهمیت ویژه ایی برخوردار است؛ بر توجه ویژه به پژوهش های دانش آموزی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش نیز نگاه مثبت و ویژه ای به مقوله پژوهش دارد.  

 

طالب محمدی رییس پژوهشکده تعلیم و تربیت نیز در این مراسم از شناسایی 64 نفر از فرهنگیان پژوهشگر برتر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 25 معلم پژوهنده می باشند که از میان هزار و 100 طرح پژوهش در عمل به عنوان آثار برتر انتخاب شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه در هفته پژوهش امسال مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، دیواندره و قروه به عنوان مدیران برتر در زمینه پژوهش معرفی شده اند؛ گفت: سه پژوهشسرای نواحی یک و دو سنندج و قروه نیز عنوان پژوهشسراهای برتر استان را به خود اختصاص داده اند.

 

وی اظهار کرد: هرساله هفته چهارم آذر ماه به عنوان هفته پژوهش و 25 آذر ماه به عنوان روز ملی پژوهش با اهداف آشنایی با نقش، جایگاه و اهمیت پژوهش و تحقیق در اداره جامعه، سازمان‌ها و کشور، تعامل مردم و دست‌اندرکاران علم و پژوهش، اشاعه و مبادله دانش و اطلاعات پژوهشی و تقویت و گسترش فرهنگ پژوهش نامگذاری و برپا می‌شود.   

 

رییس پژوهشکده تعلیم و تربیت آموزش و پرورش کردستان از انجام یک‌هزار و 100 مورد اقدام پژوهشی توسط معلمان استان خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال در این زمینه نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته‌ایم.

 

در پایان این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از معلمان پژوهنده، پژوهشگران و فناوران استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

گفتنی است، ۲۲ لغایت ۲۷آذرماه امسال به عنوان هفته پژوهش نام گذاری شده است.

کد خبر 1003922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha