نمایشگاه آموزشی عکس «پیشگیری از اعتیاد» در سنندج برگزار می‌شود

عیسی فلاحی گفت: نمایشگاه آموزشی عکس «پیشگیری از اعتیاد» در محل مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

عیسی فلاحی رئیس گروه فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان از برگزاری نمایشگاه عکس «پیشگیری از اعتیاد» در محل مجتمع فجر سنندج خبر داد و اعلام کرد:  نمایشگاه عکس «پیشگیری از اعتیاد » که مروری است بر عکس‌های منتخبی از عکاسان برتر با موضوع پیشگیری از اعتیاد از 23 تا 28 آذر ماه به مدت پنج روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج  با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان سنندج دایر است.

 

وی افزود: هدف از  برگزاری این نمایشگاه  بیان معضلات و آثار سوء مصرف مواد مخدر در قالب آثار عکس‌های منتخبی از عکاسان برتر با موضوع پیشگیری از اعتیاد است.

 

فلاحی اضافه کرد: از آنجا که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد را عهده دار است وظیفه آگاه سازی جوانان و انجام فعالیت های فرهنگی در پیشگیری از این بلای خانمان سوز بویژه برای اقشار فرهنگی و هنرمند را  عهده دار است.

 

 رئیس اداره فرهنگی و رسانه‌ای ضمن تشکر و قدردانی از کانون بسیج هنرمندان شهرستان سنندج اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا آثار نمایش داده شده در فضای بزرگ مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله فیزیکی برپا شده است.

 

وی در خصوص تعداد آثار ارائه شده در این نمایشگاه گفت: 28 اثر در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان به ویژه هنرمندان و نویسندگانی که به محل مجتمع فرهنگی وهنری فجر سنندج رفت و آمد دارند گذاشته شده است.

کد خبر 1003941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha