تقدیر از حافظین قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان حافظ کل قرآن در حسن آباد

تقدیر از حافظین قرآن کریم با حضور دانش‌آموزان حافظ کل قرآن در دفتر امام جمعه حسن آباد فشافویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت هفته قرآن ، نماز و عترت م،راسم معنوی تقدیر از حافظین قرآن کریم  دانش آموز با حضور امام جمعه محترم حجت الاسلام  درگاهی ،  حیدری ریاست محترم اداره آموزش و پرورش بخش فشافویه ، مربیان قرآن در محل دفتر امام جمعه برگزارگردید.

در این مراسم معنوی حجه الاسلام میثم درگاهی امام جمعه حسن آباد فشافویه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه  گفت:انس با قرآن دلهای ما را با معارف قرآن آشناتر خواهد کرد.  قرآن کتاب حکمت است، کتاب علم است، کتاب حیات است. حیات امتها و ملتها در آشنائی با معارف قرآن و عمل به مقتضای این معارف و عمل به احکام قرآنی است.

وی ادامه داد: انسان ها اگر طالب عدالت هستند و از ظلم بیزارند، راه مبارزه‌ی با ظلم را باید از قرآن فرا بگیرند. انسان ها اگر طالب علم هستند و به وسیله‌ی معرفت و آگاهی و علم می خواهند زندگی را رونق ببخشند و راحت و رفاه را برای خودشان تأمین کنند، راهش به وسیله‌ی قرآن نشان داده میشود.

حجه الاسلام درگاهی در خصوص داشتن معنویت در وجود و روح انسان تصریح کرد: اگر در پی ارتباط با خدای متعال و صفای معنوی و روحی و آشنائی با مقام قرب الهی هستیم، راهش تمسک به قرآن است.

لازم به ذکر است،  توسط امام جمعه و ریاست آموزش و پروش بخش حسن آباد فشافویه در این مراسم  به تعدادی از حافظین قرآن کریم جوائزی اهدا گردید.

کد خبر 1003944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha