خدمت به مردم مهم ترین رویکرد رزمایش ترافیکی طرح زمستانی است

ثمینی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، گفت: مسئولان باید با هدف گذاری در زندگی به دنبال خدمت به مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(25 آذر) در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی استان با تقدیر از زحمات مجموعه نهادهای خدمات رسان استان، اظهار داشت: خدمت به مردم اصل مهمی در مسئولیت است که باید با هدف گذاری در اسن راستا تلاش شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، افزود: فرصت ها در حال گرفته شدن از انسان است و باید در زندگی هدف‌گذاری برای رضایت خداوند و خدمت به خلق باشد .

 

ثمینی بیان کرد: خدمت به خلق ارزشمندترین عمل در پیشگاه پروردگار است و همه دستگاه های اجرایی که در عرصه خدمت به مردم هستند و برای حفاظت از جان انسان ها تلاش می‌کنند، عملکرد آنها بسیار ارزشمند است .

 

وی با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت مهم انسان از دیدگاه معصومین هستند، تصریح کرد: علیرغم نا امنی ها در کشور های منطقه، بستر امنیت در کشور ما به برکت حضور با صلابت نیروهای نظامی بالاخص نیروی انتظامی به خوبی برقرار است.

 

معاون استاندار لرستان افزود: حضور نهادهای خدمات رسان مانند هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و امثال آن در کنار نیروی انتظامی زمانی که مشکلی رخ می دهد، بسیار اثرگذار است .

 

وی بیان داشت: این عزیزان با به خطر انداختن جان خود، جان مردم را نجات می دهند و این مهم در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار است .

 

ثمینی کمک های دستگاه های خدمات رسان همراه با نیروی انتظامی در بروز حوادثی مانند سیل سال گذشته، کرونا و سایر مشکلات بوجود آمده را قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: در طرح ترافیکی زمستانی استان، موضوع مراقبت و پیشگیری از بروز حوادث مد نظر ارگان های حاضر در این طرح باشد تا کوچکترین مشکلی برای هموطنان بوجود نیاید.

 

 

کد خبر 1003955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha