نصیب شدن ولایت الهی با دشمنی با دشمنان خدا

آیت الله دژکام گفت: تا برای خدا ولایت نداشته باشید و تا زمانی که برای خدا با دشمن خدا دشمنی نکنید ولایت الهی نصیب شما نخواهد شد و مزه ایمان چشیده نخواهد شد مگر برای خدا با دشمنان خدا دشمن باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 25 آذر)  در مراسم بزرگداشت آیت الله «یزدی» در مسجد جامع «شهدای شیراز» به صورت آنلاین گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت برای این عالم بزرگ، وظیفه دینی و انقلابی تمامی ما به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: باید برای حفظ و به زمین نخوردن اسلام در کنار پایبندی به فرائضی مانند نماز و روزه وظایف خود را بشناسیم و هر جا حرف رهبری بخواهد زمین بماند باید سر خود را فدا کنیم و این همان روشی است که آیت الله «یزدی» در پیش گرفت.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: روحانیت باید به گونه ای باشد که دوستان خدا آنها را تایید کنند وگرنه تایید دشمن که ارزشی ندارد و ضد ارزش است.

وی تاکید کرد: دشمنان روحانیت از رفتن آیت الله «یزدی» خوشحال شدند اما روحانیت باید در هر جا لازم باشد به میدان آمده و با زدن حرف خود، حمایت از ولایت را اعلام کند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به دشمنی با اسلام و ولایت گفت: باید همواره مراقب دشمنان اسلام و ولایت باشیم و هشیارانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: تا برای خدا ولایت نداشته باشید و تا زمانی که برای خدا با دشمن خدا دشمنی نکنید ولایت الهی نصیب شما نخواهد شد و مزه ایمان چشیده نخواهد شد مگر برای خدا با دشمنان خدا دشمن باشیم.

آیت الله دژکام با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) بیان کرد: «أحبب فی الله من یجاهدک علی صلاح دین» بر دوست داشتن کسانی تاکید می کند که انتقادشان به خاطر پیشرفت دین است و غرض دیگری ندارند که این مصداق دلسوزی دینی است.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله «یزدی»، مطیع حق بود و افتخار حضور در مواضع خیرخواهانه اسلام و مسلمین را داشت و در این مراسم بزرگداشت بر روح مطهر وی سلام و درود می فرستیم.

کد خبر 1003966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha