اعتقادات دینی حس امید را در مردم کشور ما نسبت به سایر کشورها بیشتر می‌کند

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: گرچه مردم کشور با مشکلاات اقتصادی و تجریم‌ها روبرو هستند اما اعتقادات دینی حس امید را در مردم کشور ما نسبت به سایر کشورها بیشتر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کامیاران اظهار کرد: امروز دشمنان با هر ترفندی به دنبال ایجاد نامیدی بین مردم جامعه ما هستند و در این راستا از ظرفیت رسانه‌ای استفاده می ‌کنند اما علیرغم تمامی مشکلات قتصادی که مردم ما با آن روبرو هستند اعتقادات دینی مردم کشور موجب شده که امید در کشور ما نسبت به سایر کشورها بیشتر باشد.

 

وی خودباوری و اعتماد به نفس را از نکات ارزشمند برای ایجاد گفتمان‌سازی و عبور از مشکلات دانست و افزود: نباید اجازه دهیم مشکلات یاس و ناامیدی را میان مردم ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان کامیاران 417 شهید تقدیر انقلاب اسلامی کرده است، اعلام کرد: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به پا خواسته‌اند و شهید شده‌اند و این بیانگر اعتقادات دینی مردم و شهدا به دین اسلام بوده است.

 

‌نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: امروز  بالاترین کار خدمت‌گذاری با دلسوزی و مهربانی به مردم است، و باید همه مسوولان برای جلب رضایت مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه تلاش کنند.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: خوش‌استقبال بودن، گشاده رو بودن و غیره از نیازهای امروز در بدنه اداری است مسئولان و کارکنان ادارات باید با چنین رویه‌ای با مردم برخورد کنند.

 

امام جمعه کامیاران نیز در این جلسه با بیان اینکه در شهرستان کامیاران بین علمای اهل سنت و تشیع فضای محبت، هم‌افزایی و همدلی حاکم است، افزود: مسوولان نیز در انجام امور مردم کوتاهی نمی‌کنند و امروز نیز به واسطه همین افتخارآفرینی‌ها می‌طلبد مسوولان در خدمت به این مردم بیشتر تلاش کنند چرا که جوانان تحصیل‌کرده بسیاری در کامیاران داریم که به واسطه نبود شغل بیکار هستند.

 

ماموستا سیدمحسن حسینی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی از دوران پس از انقلاب تا کنون خدمات بسیاری برای مردم کردستان انجام داده و نمی‌توان منکر آنها شد اما مشکلاتی وجود دارد که موجب دلخوری مردم انقلابی کردستان می‌شود و امروز مردم تنها به رهبری و کسانی همانند نماینده ولی‌فقیه پناه می‌برند و از آنها درخواست دارند که مشکلاتشان را حل کنند.

 

وی با بیان اینکه این نظام مردم کردستان است و جان خود را نیز برای حفظ آن می‌دهند، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که موجود است زمینه برای کارهای فرهنگی جدید و هر ایده‌ای که ارائه شود، آماده است.

 

حجت‌الاسلام احمد زارعی امام جمعه اهل تشیع کامیاران نیز در این جلسه بیان کرد: شهرستان کامیاران، شهرستان ویژه‌ای از لحاظ ظرفیت‌های فرهنگی غنی است، از نظر ورزشی مردمانی صاحب نام دارد، استعدادهای درخشان در آن بسیار است و از همه مهمتر حب اهل بیت(ع) است که در دل مردم این شهرستان وجود داشته و آنها را دور هم جمع کرده و تفاوت مذهب را در این شهرستان شاهد نیستیم.

 

وی افزود: بین علمای اهل سنت و تشیع کامیاران فضای محبت، هم‌افزایی و همدلی حاکم است و مسئولان نیز در انجام امور مردم کوتاهی نمی‌کنند.

 

فرماندار شهرستان کامیاران نیز در این جلسه انسجام ملی بین مردم ما مثالزدنی است و مردم برای حفظ این سرزمین شهید دادند و برای حفظ این نظام و این سرزمین کوتاه نمی‌آیند.

 

مسعود الماسی بیان کرد: دشمنان ما همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام و اختلاف افکنی بین مردم هستند و سعی دارند مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند در حالیکه هیچگاه به اهداف پلیدشان نخواهند رسید.

 

وی  با بیان اینکه مسوولا نظام باید امیدبخشی را میان مردم افزایش دهند، گفت: با در پیش بودن انتخابات 1400 باید خدمات دولت و نظام را بیش از پیش به مردم معرفی کرد و آنها را برای مشارکت در انتخابات پیش‌رو ترغیب نمود.

 

وی در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در شهرستان کامیاران از جمله پرداخت 34 میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت و افزود: فعالیت‌های ارزشمنده ای در این شهرستان انجام شده که قابل تقدیر است.

کد خبر 1003972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha