میزان مشارکت سرمایه گذاران در آبادان بیش از سرمایه گذاری دولت و منطقه آزاد اروند است

کمری با بیان اینکه میزان مشارکت سرمایه گذاران در آبادان بیش از سرمایه گذاری دولت و منطقه آزاد اروند است گفت: باید با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و شهر و همچنین رعایت مقررات اداری و مالی از سرمایه گذاران استقبال و حمایت کرد.

«حسن کمری» امروز (سه شنبه ۲۵ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به پروژه های مشارکت اقتصادی شهرداری آبادان که با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال به مرحله کلنگ زنی رسیدند اظهار کرد: میزان مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در پروژه های شهری بیشتر از سرمایه گذاری های دولت و منطقه آزاد در آبادان بوده است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان افزود: باید با رعایت صرفه و صلاح شهرداری و شهر و همچنین رعایت مقررات اداری و مالی از سرمایه گذاران استقبال و حمایت کرد.

 

وی با بیان اینکه در حق شهرداری آبادان اجحاف صورت گرفته است تصریح کرد: با تصمیماتی که در سه سال گذشته گرفته شد با اجحاف در حق شهرداری آبادان در راستای اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری جلوگیری شد، به طوری که در دوره های قبل میزان قدرالسهم شهرداری در این پروژه ها معمولاً حدود ۲۰ درصد بود اما در اکثر پروژه های دو سال اخیر سهم شهرداری افزایش یافته و در مواردی به حدود ۶۷ درصد نیز رسیده و از نظر کیفی هم تناسب در تعیین سهم شهرداری رعایت شده است.

 

کمری وجود سرمایه گذاران در شهر آبادان فرصت مناسبی دانست و اضافه کرد: باید با حذف تشریفات زاید، تسهیل امور و مشوق های دیگر انگیزه کافی برای حضور سرمایه گذاران حاضر و آبادانی های مقیم خارج از منطقه فراهم شود.

 

وی از نوید اختصاص قیر رایگان به شهرداری آبادان خبرداد و ابراز کرد: آسفالت اولویت شهر است با پیگیری موضوع قیر توسط نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای شهروندان این شهر خبری خوشحال کننده است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان از سرمایه گذاران دعوت کرد تا در این سایر پروژه های عمرانی مشارکت داشته باشند و خاطرنشان کرد: امید می رود سرمایه گذاران عزیز در کنار سایر پروژه های تجاری و مسکونی با توجه به ضرورت منطقه در زمینه کارخانه آسفالت و دستگاه های مربوطه نیز سرمایه‌گذاری کنند.

 

کد خبر 1004011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha