توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در راستای اجرای طرح ایران قوی

حبیبی از تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در راستای اجرای طرح ایران قوی خبر داد.

حجت الاسلام «بهنام حبیبی» ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده خیرین و نیکوکاران در راستای جمع آوری کمک های مومنانه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همدلی و همراهی افراد جامعه با یکدیگر و دستگیری از نیازمندان و محرومین جامعه به ویژه در این شرایط حساس امروزی ایرانی قوی را رقم می زند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع) افزود: این کانون از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا همواره فعال بوده و با جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا پرداخته است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت های منطقه هجرت با محوریت مسجد حجت ابن الحسن(ع)، کانون مشکات، پایگاه بسیج و امام جماعت تحت عنوان کمیته فرهنگی کوی هجرت انجام می شود، افزود: این بار در حرکتی جهادی با همکاری هلال احمر بسته های معیشتی برای نیازمندان آماده شده است.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی کوی هجرت اراک با اشاره به اینکه ارزش هر بسته تهیه شده 4 میلیون ریال است، ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، قند، عدس، ماکارونی، چای و گوشت است که با همکاری داوطلبان هلال احمر و اعضای کانون در بین نیازمندان توزیع می شود..

 

حجت الاسلام حبیبی اضافه کرد: همدلی و همکاری در راستای اجرای رزمایش همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد و همگان باید برای کمک به نیازمندان و محرومین همواره تلاش کنند.

کد خبر 1004027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha