برگزاری مسابقه فرهنگی یلدای زینبی پاسداشت مدافعان سلامت در تفرش

شعبانی از برگزاری مسابقه فرهنگی یلدای زینبی همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) خبر داد.

« ابراهیم شعبانی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیه از برگزاری مسابقه فرهنگی یلدای زینبی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این مسابقه با موضوع «بلندای یلدا و صبر و مهر زینبی» و «یلدا در کنار پرستاران» برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش افزود: این مسابقه ویژه عموم همشهریان تفرشی بالاخص دانش آموزان و همچنین اعضای کانونهای مساجد استان مرکزی است.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت مصادف شدن شب یلدا با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار و پاسداشت از مدافعان سلامت برگزار می شود، ادامه داد: در این ایام که با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم شاهد تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت هستیم که این تلاش و از خودگذشتگی های این عزیزان که برای سلامت افراد جامعه تلاش می کنند جای تقدیر و تشکر دارد.

 

شعبانی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی می توانند آثار خود را در رشته های داستان نویسی، دل نوشته، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، کلیپ، عکاسی، پوستر و شعر به ادمین تلگرامی مدیر کانون فرهنگی بقیه الله به آدرس @kavoosh1399  ارسال کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش مهلت ارسال آثار را 27 آذر ماه دانست و بیان کرد: در پایان به برگزیدگان هر بخش جوایزی اهدا می شود.

 

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی جهت پیشگیری از کرونا و قطع زنجیره شیوع بیماری، می توانید از ابتکار و قدرت تخیل خود برای حضور پرستاران زحمتکش و جهادی در نقاشی های خود استفاده نمایید و ضرورتی به حضور فیزیکی نمی باشد.

 

شعبانی همچنین از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب سلام ا... همراه با اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه نقاشی و برندگان مسابقه کتابخوانی سیزده آبان نیز خبر داد و گفت: این مراسم شنبه ۲۹ آذر بعد از نماز مغرب و عشاء با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1004030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha