توزیع ۱۵ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

مهجوری از توزیع ۱۵ هزار سبد معیشتی در بین نیازمندان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مهجوری» امروز (25 آذر)  در آیین رزمایش کمک مومنانه که با حضور آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مصلی بیت المقدس اراک، برگزار شد، گفت: 15 هزار سبد معیشتی به ارزش 6 میلیارد تومان اهدائی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با مشارکت 140 گروه جهادی بسیج سازندگی در استان مرکزی توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن تبریک به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، افزود: این بسته های معیشتی، در قالب کمک مومنانه در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در این مرحله افراد کرونا مثبت نیازمند تحت پوشش قرارگاه شهید سلیمانی و خانواده زندانیان نیازمند در اولویت دریافت سبدهای معیشتی قرار دارند، بیان کرد: ارزش هر سبد 4 میلیون ریال است و امید است این سبدهای معیشتی گره گشای بخشی از نیازهای نیازمندان باشد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اولویت توزیع این بسته ها با مناطق حاشیه نشین شهر است، اظهار کرد: از این تعداد  4 هزار 500 بسته در سطح شهر اراک و در بین ولی نعمتان توزیع خواهد شد.

 

مهجوری همچنین به تهیه تعداد 4 هزار بسته غذایی شامل میوه و آجیل نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا قرار داریم این بسته ها نیز در مناطق حاشیه نشین شهر توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تاکنون بیش از 67 هزار بسته معیشتی در شهر اراک توزیع شده است ادامه داد: با توجه به آسیب هایی که کرونا به برخی از خانواده ها وارد کرده این اقدام خداپسندانه باید استمرار داشته باشد.

 

وی در پایان گفت: از تمامی خیرین و نیکوکاران و مردم شریف استان مرکزی دعوت می شود که در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشته باشند تا بتوانیم در رزمایش های ماهیانه تعداد بیشتری بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کنیم.

کد خبر 1004059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha