رونمایی از جزئیات پروژه ساخت مسجد جدید در «بلک برن»

خیریه برادران عیسی از جزئیات بیشتری در مورد طرح مسجد جدیدی که قرار است در «بلک برن» ساخته شود ،رونمایی کرد.

فریبا پازوکی 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «lancashiretelegraph»،خیریه برادران عیسی  از جزئیات بیشتری در مورد طرح مسجد جدیدی که قرار است در «بلک برن» ساخته شود ،رونمایی کرد.

 

بنیاد خیریه عیسی ماه گذشته برنامه هایی را برای ساخت مسجد جدید با گنبد و دو مناره به شورای شهر بلک برن ارائه داد.

 

اکنون مشخص شده است که اگر مجوز به این طرح داده ،شود ساخت این مسجد حدود 5 میلیون پوند هزینه خواهد داشت و افراد از هر دین و مذهبی و با هر پیشینه ای می توانند از آن بازدید کنند.

 

این مسجد همچنین دارای یک سالن اجتماعات است که خدماتى را به مردم محلی در هر زمینه ای از جمله مراقبت از والدین و کودکان ، مشاوره و خدمات ترحیم ارائه می دهد.

 

به گفته دست اندرکاران این پروژه،مسجد جدید به افزایش احترام ، تنوع و درک بهتر فرهنگهای مختلف کمک خواهد کرد.

 

سخنگوی بنیاد عیسی گفت: بنیاد عیسی خوشحال است که برنامه هایی را برای مکان جدید عبادت مردم  و مرکز اجتماعات اهالی بلک ارائه کرده است.

 

وی افزود: جوامع در زمان های چالش برانگیز مانند اکنون وظایف بزرگ تری بر عهده دارند و ما بسیار خوشحالیم که می توانیم سهم خود را ایفا کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که جامعه محلی امکانات جدید مورد نیاز برای تأمین نیازهای مذهبی و اجتماعی خود را خواهد داشت.

 

«مولانا رفیق صوفی» رئیس شورای مساجد لنکشایر در این باره گفت: این مسجد برای جامعه مفید و سودمند است و یک دارایی واقعی برای کل بلک برن خواهد بود.

کد خبر 1004101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha