تجلیل از کادر درمان شهر مریانج همزمان با میلاد حضرت زینب (س)

سعیدی شکوه گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) کادر درمان مرکز بهداشت شهر مریانج با حضور خیران و اعضای کانون منتظران نور مریانج تجلیل می شوند.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های پزشکان و مدافعان سلامت در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: امروز ملت ایران به رشادت‌ها و جانفشانی‌های پزشکان و کادر درمان می‌بالد که با وجود نثار کردن شهدا ی عرصه سلامت همچنان با تمام توان در راستای حفظ سلامت بیماران به خصوص افراد مبتلا به کووید - ۱۹ از جان مایه می‌گذارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج افزود: این اقدامات جهادی کادر درمان در طول تاریخ به یادگار خواهند ماند زیرا اینگونه اقدامات جهادی را کمتر در جهان می‌بینیم اما ملت شریف ایران به علت اعتقاداتی که دارند در سخت‌ترین لحظات هم به فکر همنوع خود هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در کنار خدمات ارزنده کادر درمان، مردم نیز به هر نحوی که توانسته‌اند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در جهت رفع مشکلات همنوعان خود گام برداشتند.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم به مدد الهی و لطف خداوند متعال و با زحمات و تلاشهای کادر درمان هر چه زودتر این بیماری منحوس از استان و کشور عزیزمان ریشه کن شود.

 

سعیدی شکوه با اشاره به شرایط خاص اجتماعی به خاطر وجود بیماری منحوس کرونا، اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی در این شرایط گره گشای بسیاری از کارهاست.

 

وی ادامه داد: اهدای گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند ، اهدای بسته های حمایتی در چندین مرحله به خانواده های آسیب دیده از کرونا، گند زدایی برخی مناطق شهر، فعال بودن کانال مجازی کانون از برخی اقدامات کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج در زمان شیوع ویروس کرونا است.

 

وی با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای اجرای کردن طرح ملی ایران قوی در کانون است، گفت: یکی از قالب های طرح ملی ایران قوی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت است که کانون فرهنگی هنری منتظران نور مریانج  همزمان با میلاد حضرت زینب (س) از مدافعان سلامت تقدیر  به عمل می آورد.

 

 

کد خبر 1004106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha