سازمان تبلیغات اسلامی توجه ویژه ای به فعالیت اجتماعی روحانیون دارد

روح الامینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی توجه و اهمیت ویژه ای به فعالیت اجتماعی بیش از پیش روحانیون مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی و کادر این نهاد دینی مذهبی معطوف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد روح الامینی » در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: تاکید حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، بر حضور معاونین ستادی در استان هاست البته ارتباط مجازی و حضوری با معاونین استان ها به خوبی برقرار است اما حضور در استان و آشنایی با مسوولان استانی از جمله وظایف معاونین سازمان تبلیغات اسلامی است. 

 

وی افزود: حجت الاسلام قمی، توجه و اهمیت ویژه ای به فعالیت اجتماعی بیشتر روحانیون مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی و کادر این نهاد دینی مذهبی معطوف دارند.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: همچنین در موضوعات اجتماعی و فرهنگی نهادهای اقتصادی نیز ارتباط خوبی برقرار شده است تا جایی که رؤسای بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام راحل، سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان بعد فرهنگی اجتماعی پذیرفته اند و جلسات ستادی سازمان با این دو نهاد به صورت مستمر برگزار می شود.

 

روح الامینی ادامه داد: توجه خاص به حضور روحانیون در روستاها، مناطق حاشیه ای شهر و مرکز شهر و محوریت مسجد از دیگر اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است که معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان ستاد پشتیبانی در حوزه اداری مالی انحام وظیفه می کند.

 

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین « محمد عبادی زاده »، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: کشور در شرایط خاص مالی قرار گرفته و بهترین راه حل برای ادامه فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی این است که دستگاه ها در  اجرای برنامه های این سازمان همکاری و هم افزایی داشته باشند.

 

وی افزود: در استان هرمزگان، ظرفیت های خوبی موجود است امید است این ظرفیت ها در کنار نهاد مقدس اداره کل تبلیغات اسلامی استان قرار گیرد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: در مرحله گذر از ویروس منحوس کرونا، شرایط کشور و استان هرمزگان مناسب نیست، شما می توانید کمک هایی را از مرکز به استان معطوف کنید.

 

سپس حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد »، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: با حمایت های حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، رویش و پویش خوبی در حوزه فرهنگی اجتماعی به ویژه در حوزه دینی شاهد هستیم. 

 

وی ادامه داد: همچنین شاهد انجام فعالیت های خوبی در زمینه مسجدسازی، احداث خانه عالم، استقرار مبلغ در مناطق مختلف استان بررسی آسیب های اجتماعی و برون رفت از شرایط موجود هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ارتباط خوبی بین مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان ها با ائمه جمعه برقرار است و همیشه تاکید بر برقراری و حفظ این ارتباط صورت گرفته که نتیجه خوبی را درپی داشته است. 

 

انصاری راد ابراز داشت: از سوی دفتر سازمان تبلیغات اسلامی کشور به ویژه ریاست سازمان و معاونین نیز حمایت های خوبی در حوزه روحانیون مستقر صورت گرفته است. 

 

وی تاکید کرد: شرایط مناسبی برای خدمتگزاری و انجام ماموریت ها و وظایف محوله فراهم شده که امید است به نحو مطلوب از این شرایط بهره ببریم.

 

 

 

 

کد خبر 1004107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha