مساجد و تکایای شهر و روستای بانه ضدعفونی شدند

عطاء‌الله امینی گفت: با شیوع ویروس کرونا هیئت مذهبی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه مساجد و تکایای شهر و روستای این شهرستان را ضدعفونی کرد.

عطاء‌الله امینی مسئول هیئت مذهبی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: این هیئت بمدت یکسال است در شهرستان بانه شروع به فعالیت کرده و از زمان آغاز بیماری و شیوه ویروس کرونا در شهرستان بانه و روستاهای تابعه اقدام شایسته‌ای انجام داده است.

 

وی به تشریح اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی در بانه پرداخت و بیان کرد: گندزدایی معابر عمومی، مساجد، توزیع کمک‌های مومنانه در چند مرحله و اهدا به خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده، توزیع ماسک رایگان بین مردم و غیره توسط این هیئت مذهبی انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: اعضاء و رابطین هیئت محمدرسول الله(ص) با تمام توان و خالصانه در کنار مردم شهرستان بانه آماده هرگونه خدمات‌رسانی و کمک به مردم هستند.

 

مسئول هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرستان بانه از مشارکت خیرین شهرستان بانه در تهیه کمک‌های مومنانه خبر داد و عنوان کرد: این افراد در ایام کرونایی همدل و همراه مردم این شهرستان بوده و هستند.

 

تهیه و توزیع یکصد هزار ماسک رایگان بین  مردم بانه

امینی ضدعفونی سطح معابر وجاهای شلوغ، ضدعفونی تمامی مساجد و تکایا وادارات سطح شهرو روستا، تهیه و پخش بیش از 500 بسته غذایی و بهداشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت شهر و روستا و تهیه یکصدهزارعدد ماسک سه لایه و پخش بین همشهریان از جمله اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی در سال‌جاری بوده است.

 

وی همچنین ایجاد شغل برای 70 خانوار، ضدعفونی تمام مدارس شهر، پخش موادضدعفونی به تمام مدارس روستاهای این شهر و تهیه و پخت بیش از هفت هزار پرس غذا برای عید غدیر با همکاری ستاد اجرایی حضرت امام را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی برشمرد.

 

وی اضافه کرد: این هیئت همچنین با ضدعفونی و پخش ماسک و تب سنجی و فیلم‌برداری از مراسم کامل عزاداری تاسوعا وعاشورای حسینی، خدمت به ده نفر سالمند ومریض شهر بانه، تهیه و تحویل چندین تبلت و گوشی لمسی برای دانش‌آموزان بی بضاعت، ایجادکتابخانه درهیئت برای عموم همشهریان، تهیه و فروش لباس‌های اسلامی مردانه، زنانه، دخترانه و پسرانه با50 درصد تخفیف برای عموم همشهریان نیز به مخاطبان خود در بانه خدمت کرده است.

کد خبر 1004146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha