اهدای ۶۰۰ بسته یلدایی توسط مراکز نیکوکاری بین نیازمندان ملایر

کرمی مقدم گفت: با همکاری تعدادی از مراکز نیکوکاری شهرستان ملایر حدود ۶۰۰ بسته معیشتی یلدایی همزمان با شب یلدا بین نیازمندان وخانواده های زیر پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

«تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت|: با فرا رسیدن شب یلدا و مشکلات اقتصادی بسیاری از خانوادهها قرار است امسال نیز تعدادی از مراکز نیکوکاری شهرستان به همت خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع بسته های یلدایی را در بین خانوده های نیازمند داشته باشند.

 

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در این زمینه قرار است حدود 600 بسته معیشتی شامل برنج، میوه و... به همت این مراکز تهیه و در شب یلدا بین خانواده های نیازمند و زیر پوشش کمیته امداد ملایر توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه هزینه هر کدام از این بسته ها بیش از 200 هزار تومان خواهد بود بر همکاری بیشتر خیران ونیکوکاران در این امر خدا پسندانه و خیر تاکید کرد.

  وی با بیان اینکه  مراکز نیکوکاری با مجوز کمیته امداد  طی سال‌های اخیر کمک شایانی در دستگیری از خانوادههای نیازمند شهرستان  دارند اظهار کرد: مراکز نیکوکاری علاوه بر خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد به سایر خانواده‌های نیازمند نیز خدمات در زمینه های مختلف درمانی، تهیه سبد کالا، تهیه جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیلی رسانی دارند.

  وی با بیان اینکه  در حال حاضر 13مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان ملایر فعال هستند گفت: از این تعداد ده مرکز  در سطح شهر ملایر، و سه مرکز دیگر شامل  یک مرکز در روستای کسب بخش جوکار، یک مرکز در روستای علی آباد دمق بخش جوکار و یک مرکز نیز در شهر ازندریان است .

وی با بیان اینکه افزایش تعداد مراکز نیکوکاری در شهرستان ملایر در دستور کار است  تصریح کرد: این مراکز تا پایان امسال به 20 مرکز می‌رسد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در ادامه با بیان اینکه در حوزه اکرام و ایتام نیز تعدادی از  ایتام در این شهرستان نیاز به حامی دارند افزود: با توجه به  پویش ایران مهربان، سهم ملایر ۱۶ هزار حامی است که باید از این ایتام حمایت کنند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هشت هزار حامی از ایتام این شهرستان حمایت می‌کنندافزود: از ابتدای امسال تاکنون نیکوکاران و حامیان ایتام در این شهرستان چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب افراد تحت حمایت خود واریز کردند که امیدواریم با جذب حامیان بیشتر این رقم به بیش از ۲ برابر برسد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از کارمندان ملایر برای حمایت از ایتام این شهرستان جذب شده‌اند و با راه‌اندازی پویش ایران مهربان ۱۶ هزار حامی دیگر از کارمندان، اصناف و صنعت‌کاران باید به جمع این حامیان اضافه شود.

کد خبر 1004152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha