نصب تابلو تمثال شهدا به همت کانون «انصارالحجه»

بهروزی فرد گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «انصار الحجه» نصب تابلو تمثال شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در مسیر منتهی به مسجد و گلزار شهدای رضوان شهرستان جهرم انجام شده است.

«سجاد بهروزی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای تکریم شهدای والامقام دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام شامخ این گلگون کفنان، در طول سال برنامه های ویژه ای به همت کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» افزود: برگزاری ویژه برنامه های محفل انس با شهیدان از جمله برنامه هایی بود که پیش از شیوع ویروس کرونا به همت این کانون و بچه های مسجد برگزار می شد که امسال از فیض برگزاری این برنامه محروم بوده ایم.

 

وی بیان کرد: از اقداماتی که به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» صورت گرفته است، نصب تابلو از تمثال شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شهرستان جهرم بوده که این مهم از چند سال پیش به انجام رسیده است.

 

بهروزی فرد با اشاره به اینکه تابلوهای شهدا در بلوار بین الحرمین و خیابان منتهی به مسجد و گلزار شهدای رضوان نصب شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام با استقبال مردم و خانواده های شهدا رو به رو شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه همچنان در اولویت فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» قرار دارد، عنوان کرد: خانواده های شهدا که تمایل به نصب تمثال شهیدشان در خیابان منتهی به گلزار شهدای رضوان هستند می توانند برای رزرو تابلو به کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» واقع در مسجد «الزهرا (س)» مراجعه کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» با اشاره به اینکه از دیگر فعالیت های این کانون در ارتباط با شهدا، برگزاری ویژه برنامه های تحویل سال بوده است، عنوان کرد: این برنامه هر سال در لحظه تحویل سال با برگزاری برنامه های متنوع و فضاسازی جذاب در گلزار شهدای رضوان انجام شده است.

 

بهروزی فرد یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را در راستای زنده نگه داشتن سیره و منش آنها در جامعه لازم دانست و تصریح کرد: ضرورت توجه و فرهنگ سازی از منش و روش شهدا امروزه بیش از پیش در جامعه احساس می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» در پایان خاطرنشان کرد: گسترش سیره و منش شهدای به ویژه صفات اخلاقی، ویژگی ها و شاخصه های زندگی آن عزیزان همواره باید مد نظر نهادهای فرهنگی به ویژه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری قرار بگیرد.

 

به گزارش شبستان، این برنامه در قالب «رواق همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

کد خبر 1004153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha