قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز نقشه راه را نشان می دهد

کاظمی گفت: راه اندازی قرارگاه و ساماندهی همه فعالیت ها ذیل قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز می تواند نقشه راه را نشان دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان «علیرضا کاظمی» در مراسم رونمایی از قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز که از شبکه شاد پخش شد گفت: فعالیت‌های حوزه قرآن را در فضای مجازی را با توان قدرت و توانایی در فضای مجازی پیش می بریم و روز به روز ارتقا می دهیم.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین شاهد هستیم امروزه برگزاری پیش اجلاسیه‌های نماز، آموزش عملی نماز و سوالات مرتبط با حوزه‌های دینی با استفاده از ظرفیت شبکه شاد استفاده می شود که جای قدردانی دارد.

 

وی با اشاره به افتتاح قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز تصریح کرد:این قرارگاه باید در سطح کشور مسئول مجزا داشته باشد و باید پیشرفت های قرارگاه را دنبال کنیم.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: باید دقیق بدانیم قرارگاه مجازی در حوزه نماز به دنبال چه اهدافی است. هر قرارگاه در هر استان باید یک مسئول مشخص با یک تیم داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه برای قرارگاه ها نیاز به شرح وظایف داریم گفت: این شرح وظایف باید به صورت عملیاتی باشد.

 

وی ادامه داد: قرارگاه و ساماندهی همه فعالیت ها ذیل قرارگاه مجازی می تواند نقشه راه را نشان دهد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:سامانه پاسخگویی به سوالات نماز در سامانه شاد راه اندازی شده  است که روزانه 300 دانش آموز پرسش هایشان را مطرح می کنند که این اقدام ارزشمند است.

 

وی تصریح کرد:باید به دنبال توسعه و اثر بخشی این قرارگاه مجازی باشیم.

 

  در این مراسم از قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز هم رونمایی شد.

 

کد خبر 1004158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha