متأسفانه سند تحول در آموزش‌وپرورش هنوز پیاده‌سازی نشده است

آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: متأسفانه سند تحول در آموزش‌وپرورش هنوز پیاده‌سازی نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امشب در گردهمایی مجازی طلاب و روحانیون استان یزد با اشاره به لزوم تقویت مسائل اعتقادی و دینی محصلین دانشگاه فرهنگیان، گفت: چون این افراد تربیت‌کننده نسل آینده هستند نیاز است که ازنظر اعتقادی و دینی ارتقا یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه در فضای مجازی علیه اسلام و ایران فعالیت‌های زیادی از سوی دشمن صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شبهاتی در فضای مجازی به وجود می‌آید که نیاز است تشکیلات مستقلی در حوزه‌های علمیه ایجاد شود تا به این شبهات پاسخ داده شود.

امام‌جمعه یزد ادامه داد: همچنین در این تشکیلات به‌گونه‌ای عمل شود که جوانان را در مسائل اعتقادی ارتقا دهیم زیرا باید به نسل توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه سند تحول در آموزش‌وپرورش هنوز پیاده‌سازی نشده است، افزود: آموزش‌وپرورش هنوز متحول نشده و اصلاً پژوهش در کار دانش آموزان نیست زیرا نسل آینده باید به‌درستی تربیت شوند تا نسلی کارآمد داشته باشیم که راهکار آن‌هم اهتمام به دانش آموزان و تغییر شکل فعلی آموزش‌وپرورش است.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه مدارس پیش حوزوی در استان‌ها تقویت شود، اضافه کرد: اگر این مدارس تقویت شوند در تربیت جوانان بسیار مؤثر خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه ما ازنظر تبلیغات در خارج از کشور در خصوص آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، انقلاب و اسلام ضعیف عمل کردیم افزود: وزارت خارجه و رایزن‌های فرهنگی ایران که در کشورهای دیگر هستند حرکت‌های فرهنگی و معرفی انقلاب را در دستور کار خود ندارند به همین علت خارجی‌ها از تفکرات اسلام و مسلمین و انقلاب باخبر نیستند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه برای تبلیغات آرمان‌هایمان باید هزینه کنیم، اضافه کرد: بحث تبلیغ در خصوص آرمان‌های اسلام و انقلاب در خارج از کشور بدون شک جوابگو خواهد بود.

کد خبر 1005127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha