چهارمین مدافع سلامت استان ایلام آسمانی شد

دکتر «جعفر سوخته» از پزشکان متعهد استان که از همان روزهای اول شیوع کرونا در مرکز سندرمیک شماره ۲ ایلام به بیماران کرونایی خدمت می کرد بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دکتر «جعفر سوخته» از پزشکان متعهد استان که از همان روزهای اول شیوع کرونا در مرکز سندرمیک شماره ۲ ایلام به بیماران کرونایی خدمت می کرد  پس از ماه ها تلاش در خط مقدم مبارزه با کرونا در راه سلامت و نجات جان هم وطنانش به فیض شهادت نائل امد.

 

استاندار ایلام  در پیامی شهادت دکتر «جعفر سوخته» شهید مدافع سلامت را تسلیت گفت.

متن پیام «قاسم سلیمانی دشتکی» به شرح زیر است:


بسم  الله  الرحمن  الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت پزشک فرهیخته و فداکار مرحوم زنده یاد دکتر جعفر سوخته که در راه خدمت به مردم و در مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.

 

اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این پزشک دلسوز و توانمند مدافع سلامت مردم را به خانواده محترم این شهید راه خدمت، جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی و مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن انسان فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی  مسئلت می نمایم.

 

امید است به فضل پرودگار با تلاش پزشکان، پرستاران و پرسنل درمانی زحمتکش و همکاری مردم، هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس در کشور و استان باشیم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی- استاندار ایلام

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در پیامی شهادت دکتر «جعفر سوخته» را به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت دکتر محمد کریمیان ب شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام بار دیگر به واسطه شهادت یکی دیگر از پزشکان حاذق و فداکار به نام شهید دکتر جعفر سوخته، عزادار شد.

 

این پزشک دلسوز و متعهد؛ در ایام شیوع بیماری کرونا در راه خدمت به مردم و نجات جان بیماران شجاعانه و فداکارانه خدمت نمود و سرانجام در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع دیگر شهدای مدافع سلامت استان پیوست.

 

بدون تردید زحمات و دلسوزی‌های این پزشک فداکار و ایثارگر که جان خود را فدای سلامت مردم نمود؛ در نزد خداوند متعال محفوظ و دعای خیر بیماران توشه آخرت ایشان خواهد بود.

 

عروج این مدافع سلامت که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا ویروس تا آخرین نفس ایستاد و جانفشانی کرد، برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مردم قدرشناس و فهیم استان ایلام بسیار سخت و جانکاه است؛ اما یاد و خاطره تلاشهای صادقانه و شبانه‌روزی این شهید والامقام در کنار سایر مدافعان سلامت در سطح استان به ویژه در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی می‌ماند.

 

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده آن مرحوم، مردم شریف استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکتر محمد کریمیان- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام

 

گفتنی است، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید دکتر جعفر سوخته به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان با حضور مسئولان و پزشکان و کا‌رکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

 

 

کد خبر 1004186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha