پیکر پاک چهارمین شهید مدافع سلامت استان ایلام تشییع شد

پیکر پاک شهید دکتر جعفر سوخته، چهارمین شهید مدافع سلامت استان در مراسمی با حضور مسئولان و کادردرمانی استان در بلوار خبرنگار شهر ایلام تشییع و بدرقه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید دکتر «جعفر سوخته» به عنوان چهارمین شهید مدافع سلامت استان با حضور مسئولان و پزشکان و کا‌رکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در بلوار خبرنگار شهر ایلام با رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

پیکر مطهر این شهید مدافع سلامت در آمبولانس در بلوار خبرنگار توسط مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه برگزاری این مراسم با تسلیت شهادت این پزشک فداکار و دلسوز به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان اظهار  کرد:  شهید دکتر جعفر سوخته یکی از پزشکان متعهد، پرکار و شایسته ای بودند که در بخش دولتی به مردم و بیماران خدمات رسانی می‌نمودند.

 

« محمد کریمیان»  ابراز کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا در راستای خدمات‌دهی به بیماران و حفظ سلامت آنان، در مراکز ۱۶ ساعته دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر صادقانه خدمت می‌کردند.

 

وی تصریح کرد:  دانشگاه علوم پزشکی ایلام سلامت جامعه را اصلی‌ترین اولویت و وظیفه خود می‌داند و تمام توان و ظرفیت خود را در راه خدمت به مردم شریف استان و حفظ سلامت آنان به کار خواهد بست.

 

کریمیان یادآور شد: همکاران ما در حوزه سلامت بدون اینکه ترس و واهمه‌ای از نام بیماری کرونا داشته باشند، در راه خدمت به مردم جان‌فشانی می‌کنند که نمونه بارز این عزیزان خدمتگزار و مدافع سلامت، شهید دکتر «جعفر سوخته» هستند که جان خود را در این راه فدا کرد.

 

کد خبر 1004193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha