دستورالعمل نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ابلاغ شد / آزمون مجازی برگزار می‌شود

طاهری گفت: دستورالعمل نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از سوی معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد و این آزمون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی با مشارکت موسسه های قرآنی سراسر کشور برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دستورالعمل نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از سوی معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد و این آزمون به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی با مشارکت موسسه های قرآنی سراسر کشور برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد

 

این مقام مسئول ادامه داد: مرحله ثبت نام از اول دی ماه آغاز و این روند به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

 

وی اعلام داشت: علاقمندان برای شرکت در این دوره این آزمون، اطلاع از رشته ها و نحوه ثبت نام می توانند از طریق سامانه اینترنتی به نشانیwww.quranedu.ir  از یکم دی ماه مراجعه کنند.

 

طاهری بیان کرد: آزمون هفته اول اسفندماه سال جاری در همه رشته ها به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و نفراتی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآن کشور از مهمترین اهداف اجرای این آزمون است.

 

طاهری عنوان کرد: استفاده از بستر فضای مجازی جهت ارزیابی دانش قرآنی مخاطبان از دیگر اهداف این آزمون است.

 

کد خبر 1004203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha