توزیع سبد غذایی مرغ به همت کانون امام علی(ع) نکا

چادرنشین از توزیع سبد غذایی مرغ در بین نیازمندان کوی مهرگان نکا خبر داد و گفت: این سبد غذایی به همت کانون امام علی(ع) نکا و کارگروه جهادی سردار سلیمانی در بین نیازمندان توزیع شد.

« مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع)، کارگروه جهادی سردار سلیمانی بسیج ورزشکاران نکا، سبد معیشتی مرغ در راستای طرح ملی راهکار در قالب طرح ملی ایران قوی ذیل رواق همدلی، در بین خانوارهای کم برخوردار کوی مهرگان نکا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا با اعلام اینکه ارزش این سبد غذایی توزیع شده 30 میلیون ریال بوده است، افزود: تلاش داریم تا با کمک گروه های جهادی و تلاش های خیران برای رفع محرومیت ها تلاش شود.

 

وی با اعلام اینکه  تلاش برای رفع محرومیت ها از برنامه های مهم ماست، خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد، کانون فرهنگی موثر در محرومیت زدایی است و این مساله در دوران کرونا بیش از پیش نشان داده شد.

 

چادرنشین گفت: کانون فرهنگی هنری در طول عمر فعالیت های خود نشان داد که گامی در جهت محرومیت زدایی است و در طول دوران کورنا برای مقابله با این ویروس تلاش های ارزنده ای انجام شد تا محرومیت های ناشی از این بیماری کم شود و انتظار داریم با تلاش های صورت گرفته در این عرصه شاهد اقدامات موثرتری باشیم

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا با اعلام اینکه توزیع شبد غذایی نمونه ای برای کمک به محرومیت زدایی است، یادآور شد: توزیع سبد بهداشتی و کمک به توسعه فرهنگی افراد در محله از دیگر برنامه های اقدام شده در این دوران بوده است.

کد خبر 1004218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha