پرداخت ۱۲ میلیارد ريال وام کارگشایی به مددجویان نکایی

حسینی از پرداخت ۱۲ میلیارد ريال وام کارگشایی در شهرستان نکا خبر داد و گفت: این وام از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به افراد تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد.

« رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به ۲۰۷ خانواده تحت پوشش امداد نکا حدود 12 میلیارد ريال وام کارگشایی پرداخت شده است.

 

 سرپرست کمیته امداد نکا افزود: ۳۶ مورد از این وام ها به مبلغ یک میلیارد و 830 میلیون ريال از طریق بانک مهر به خانواده های نیازمند پرداخت شد .

 

حسینی با اشاره به اینکه خیران هم می توانند به نام خود برای افراد تحت پوشش وام دریافت کنند و به خانوارها پرداخت کنند، خاطر نشان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند برای رفع مشکل خانواده های نیازمند ، وام را به نام خود دریافت و به حساب مددجو واریز  و ماهانه اقساط آن را پرداخت کنند.

 

وی یادآور شد:  در شهرستان نکا سه نفر از خیران مبلغ 300 میلیون ريال وام نیازمندان را برعهده گرفتند.

 

سرپرست کمیته امداد نکا در ادامه با اشاره به اینکه برای رفع نیاز و مشکلات مددجویان خیران میتوانند در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  سپرده گذاری کنند، اظهار کرد: این وام ها به خانواده های نیازمند در قالب وام کارگشایی پرداخت شود .

 

حسینی همچنین از پرداخت وام ودیعه مسکن به افراد تحت پوشش امداد نکا خبر داد و افزود: برای این منظور به ۲۴ خانواده مددجوی نکایی مبلغ حدود 2.5 میلیارد ريال وام ودیعه مسکن پرداخت شده است.

 

وی با اعلام اینکه بمنظور رفع مشکل نیازمندان، بخش اعظمی از خدمات امداد در قالب وام های پرداختی می‌باشد، یادآور شد: امیدواریم خیران با شرکت در طرح های اجرایی ما کمک کار ما و نیازمندان برای محرومیت زدایی باشند.

کد خبر 1004223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha