مبارزه با فساد در همه ابعاد نیازمند همت همگانی دستگاه های نظارتی، قضایی و امنیتی است

پرنیان با اشاره به رویکردهای قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی ، گفت: مبارزه با فساد در همه ابعاد نیازمند همت همگانی دستگاه های نظارتی، قضایی و امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «ضرغام پرنیان» امروز(26 آذر) در دیدار با معاون اجتماعی پیشگیری از جرم دادگستری لرستان، اظهار داشت: توسعه و تقویت پژوهش محوری در راستای مبارزه با فساد ضروری است.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان افزود: در این زمینه لازم است برنامه ریزی مناسب با همکاری و هماهنگی دانشگاه های استان، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و هیئت علمی حقوقی به عمل آید.

 

وی خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مناست در حوزه علمی و پژوهشی مقالات و پایان نامه های علمی دانشجویان به سمت آسیب شناسی و ارائه راهکاری مطلوب برای پیشگیری از وقوع جرم و پیش یابی منفذه های فساد در کشور اقدام شود.

 

پرنیان اضافه کرد: باید مسیر های مختلفی را با دستگاه های مختلف نسبت به مقابله با فساد در کشور در پیش گرفت که  موفقیت در این مسیرها نیازمند همت همگانی و همکاری ویژه دستگاه های  نظارتی، امنیتی و قضایی است.

 

وی اذعان داشت: با همکاری ویژه دستگاه های نظارتی، امنیتی و قضایی، لایه های نهانی فساد، چه فساد اداری، چه  فساد اقتصادی و چه قاچاق کالا که در کشور، شناسایی شده و می توان با برنامه ریزی مناسب از فساد پیشگیری شود.

 

پرنیان در ادامه با اشاره ای به پدیده شوتی های در استان لرستان، افزود: استان لرستان مسیر عبور بخش اعظمی از شوتی هایی است که قاچاق کالا را منتقل می کنند و متاسفانه بخشی از جوانان استان هم درگیر این پدیده شده اند.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان ابراز کرد: به حمد الله اقدامات و کارهای علمی و پژوهشی خوبی در معاونت اجتماعی پیشگیری از جرم در دادگستری استان با رویکرد مقابله با این پدیده شوم صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه  دیدار با معاونت اجتماعی پیشگیری از جرم دادگستری استان در راستای برنامه های قرارگاه صورت گرفته است، افزود: به حمد الله این جلسه بسیار مفید بود.

 

پرنیان با بیان اینکه  دغدغه های قرارگاه و معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان در این جلسه مطرح شد، تصریح کرد: مقدمات و صحبت های اولیه در راستای همکاری های پیش رو و در آینده انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم درآینده نزدیک هم نشست و گفت و گوهایی در راستای تقویت همکاری وتقسیم کار  این قرار گاه با معاونت پیشگیری دادگستری داشته باشیم و بتوانیم در راستای هم اندیشی و همدلی در این دوضلع و  استفاده از همه ظرفیت های این قرار گاه شاهد اثرگذاری بیشتر باشیم.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان با اشاره به استقبال خوب معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان از رویکرد و دغدغه های قرار گاه، اظهار کرد: امیدواریم که در کنار هم با این معاونت بتوانیم قدم های خوب و موثری را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم.

کد خبر 1004271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha