راه اندازی گروه همدلی در کانون حامیان ولایت روستای جم انبه

مسافری گفت: کانون فرهنگی هنری حامیان ولایت روستای جم انبه بخش جغین با راه اندازی گروه همدلی درصدد جذب مشارکت های مردمی برای حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان رودان، « ابوذر مسافری » در گفتگویی خبری عنوان کرد: همزمان با آغاز موج سوم شیوع کرونا، گروه همدلی با هدف جذب مشارکت های مردمی برای حمایت از نیازمندان در این شرایط در کانون حامیان ولایت تشکیل شده است.

 

وی تلاش در راستای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و تهیه بسته های معیشتی را فلسفه شکل گیری این گروه ذکر کرد و افزود: گروه از 21 هر ماه تا یکم ماه بعد از طریق حضوری و یا در فضای مجازی از حقوق بگیران و کسانی که تمکن مالی دارند برای خرید بسته های رزاق کمک می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حامیان ولایت روستای جم انبه بخش جغین ادامه داد: اقلام غذایی اهدایی و همچنین خریداری شده از محل جمع آوری کمک های نقدی در اولین فرصت بسته بندی و بین نیازمندان روستا توزیع می شود.

 

وی افزود: مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، سویا، عدس، لوبیا، رب گوجه، سیب زمینی و پیاز از جمله اقلام این بسته های معیشتی است.

 

مسافری با اشاره به توزیع دو مرحله از بسته های معیشتی در بین نیازمندان روستا، گفت: در مرحله اول پنج بسته که ارزش هر کدام یک میلیون 500 هزار ریال و در مرحله دوم هشت بسته که ارزش هر بسته یک میلیون و 300 هزار ریال بود، توزیع شد.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون در حال آماده کردن بسته های ارزاق برای مرحله سوم هستیم که پس از تکمیل بسته ها، بین افراد نیازمند شناسایی شده، توزیع خواهد شد.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری حامیان ولایت در مسجد ابوالفضل(ع) روستای جم انبه بخش جغین شهرستان رودان قرار دارد و از کانون های فعال این بخش محسوب می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1004307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha