آزادسازی ۱۹۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته و تصرف شده در شهرستان چهارباغ محقق شد

صفری از آزادی ۱۹۰ هکتار از اراضی تصرف شده در چهارباغ خبر داد وگفت: آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته در جریان سفر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضایی همچنان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « شاپور صفری» در جمع خبرنگاران از آزادی ۱۹۰ هکتار از اراضی تصرف شده در چهارباغ خبر داد وگفت: آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته در جریان سفر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضایی همچنان در حال انجام است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ با اشاره به اهمیت حفظ حقوق مردم افزود: آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته یکی از اقدامات اساسی در چهارباغ با هدف صیانت از حقوق مردم و اجرای سیاست های قوه قضائیه انجام می شود.

 

صفری اظهار کرد: اراضی آزادسازی شده در منطقه رامجین، که از جمله مناطق خوش آب و هوا شهرستان چهارباغ است و ساخت و ساز ویلاهای غیرمجاز و فروش آن از طرف افراد سودجود در آن صورت گرفته بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ خاطرنشان کرد: از شهروندان و افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در این مناطق دارند درخواست می شود با استعلام های لازم از سازمان های مرتبط نسبت به خرید و ساخت و سازها اقدام کنند. 

 

 

کد خبر 1004327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha