دو غرفه در میدان‌ میوه و تره بار رفسنجان  پلمب‌ شد

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: دو غرفه در میدان‌ میوه و تره بار پلمب و هشت واحد و غرفه دیگر هم تذکر جدی داده شد و در صورت رعایت نکردن‌ مجدد نکات بهداشتی این‌ هشت واحد هم پلمب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان محمد قریب چهارشنبه (۲۶آذر) در حاشیه گشت صیانت از حقوق شهروندی و گشت ویژه مقابله با کووید ۱۹ در جمع خبرنگاران بیان کرد: گشت امروز با حضور عوامل نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن‌ و تجارت، دانشگاه علوم‌ پزشکی و تعزیرات در سطح‌ شهر صورت گرفت که ابتدای صبح زود به‌ میدان میوه و‌ تره بار رفسنجان‌ رفتیم‌ و با بازدید های انجام‌ شده، متوجه شدیم‌ برخی غرفه ها از نظر بهداشتی وضعیت‌ نامطلوبی دارند.

 

 

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان افزود: متأسفانه عدم‌ رعایت‌ نکات‌ بهداشتی که اصل سلامت مردم‌ و مشتریان‌ را به خطر می اندازد موجب شد تا دو غرفه در این‌ مکان‌ پلمب‌ شود و هشت واحد و غرفه دیگر هم به همین‌ دلیل تذکر جدی داده شد و در صورت رعایت نکردن‌ مجدد نکات بهداشتی این‌ هشت واحد هم پلمب خواهند شد.

 

 

قریب ادامه داد: تعدادی از غرفه داران‌ پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند که جای قدردانی دارد، با توجه به اینکه رفسنجان‌ از نظر بحران‌ کرونا از حالت قرمز بیرون آمده و رنگ نارنجی دارد، اوضاع بهتر شده اما مردم‌ فکر نکنند کرونا تمام‌ شده لذا همچنان به رعایت نکات بهداشتی ادامه دهند و بگذاریم‌ کادر درمان‌ کمی استراحت کنند زیرا با اندک موارد ساده ای مثل استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست‌ ها می‌توان از شیوع دوباره ویروس جلوگیری کرد.

 


وی به بازدیدهایی از واحد های صنفی سطح‌ شهر هم‌ اشاره و بیان‌ کرد: متأسفانه در برخی میادین شهر و محل های عبور عابران‌ پیاده دستفروشانی مشاهده کردیم‌ که پروتکل های بهداشتی را رعایت‌ نمی کردند و به آن‌ ها تذکرات‌ لازم‌ داده شد.

 


بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان تصریح کرد: دفانر پیشخوان دولت در سطح  شهر هم مورد بازرسی قرار گرفتند که این‌ دفاتر به دلیل اینکه مراجعه کننده زیاد دارند و فاصله گذاری اجتماعی را  رعایت‌ نکرده‌ بودند تذکر دادیم‌ خوشبختانه اکثر آن‌ ها سعی کردند به مردم‌ رعایت فاصه‌گذاری را تذکر دهند؛ یک مورد هم به همین‌ دلیل عدم‌ فاصله گذاری اجتماعی تذکر شدید گرفت.

کد خبر 1004362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha