تفاهم نامه ۱۰۰ میلیاردی برای تامین نیازهای حوزه عمران شهرداری مشهد امضا شد

کرمانی گفت: تفاهم نامه همکاری با سازمان عمران شهرداری مشهد به منظور تامین کالاها و تجهیزات موردنیاز به ویژه نوسازی دستگاه ها و ماشین آّلات حوزه های عمرانی، شهری و حمل و نقل به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «میثم کرمانی» امروز چهارشنبه (۲۶ آذر) در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه های بازرگانی و توسعه شهری با سازمان عمران شهرداری مشهد که با حضور امیر سیاوش حجازی مدیرعامل و معاونان این دونهاد برگزار شد،گفت: با توجه به پتانسیلهای اقتصادی، بازرگانی و تخصصی موجود در سازمان به ویژه در حوزه با اهمیت و استراتژیک ماشین آلات اجرای این تفاهم نامه حدود 100 میلیارد تومانی به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار شد.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر افزایش همکاری های دوجانبه با سازمان های زیر مجموعه شهرداری مشهد، افزود: در اقدامات پس از انعقاد این تفاهم نامه الزاماً باید به بررسی راه کارهای بعدی بپردازیم و با تعیین زمان بندی مناسب و در قالب قراردادهایی مرحله به مرحله به سمت هرچه مطلوب تر اجرایی شدن آن گام برداریم.


وی در خصوص موضوعات اشاره شده در این تفاهم نامه،گفت: مطابق این تفاهم، سازمان همیاری به عنوان پشتیبان شهرداریها و نهادهای زیر مجموعه آنها، موظف است براساس قرادادهای فی مابین، نسبت به تامین کالا، خدمات و یا ماشین آلات سازمان عمران شهرداری مشهد اقدام کند.


کرمانی با بیان این که موفقیت مدیریت شهری مشهد مقدس برای همه دست اندرکاران این حوزه از اهمیت بسزایی برخوردار است افزود: موفقیت شهرداری و شورای شهر، موفقیت مجموعه دستگاههای مرتبط با حوزه شهری را در کلان شهر مشهد در پی خواهد داشت ، ما نیز در سازمان همیاری همه تلاشمان را برای اجرای مطلوب این تفاهم نامه و تجهیز و نوسازی شهر در بخش های مختلف خواهیم کرد.

 

 

 

کد خبر 1004372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha