طرح ‌نان مهربانی توسط کانون قرآن و عترت روستای «منصورآباد» اجرا شد

اخوت گفت: طرح نان مهربانی با هدف تأمین نیاز خانواده‎های کم‌بضاعت به همت کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) در روستای منصورآباد اجرا شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به شرایط و محدودیت‌های اقتصادی و معیشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: به‌منظور فراهم کردن بستر‌های موردنیاز برای رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌ها و مشاغل آسیب‌دیده از تبعات اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای از طریق کانون‌های مساجد جنوب فارس انجام‌شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: با همین رویکرد و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط موجود طرح نان مهربانی باهدف عرضه نان رایگان به همت کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) و با همکاری پایگاه امام محمدباقر(ع) منصورآباد و مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) جویم در روستای منصورآباد اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه در این طرح ۷ هزار قرص نان و ۳۰۰ کیلو آرد تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با تلاش و پیگیری‌های امیرحسین کامگارزاده مدیر کانون قرآن و عترت و برادران احمد حسینی، ایمان قره‌محمدی، سعید کامگار و عباس آزادیخواه هیأت‌امنای مسجد امام خمینی(ره) روستای منصورآباد صورت‌گرفته است.

 

اخوت در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مزیتهای مهم این طرح در دوران کرونایی کاستن از حجم صف‌های تهیه نان است که از دامن زدن به گسترده‌تر شدن زنجیره انتقال ویروس کمک شایانی میکند.

کد خبر 1004385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha