۱۲۶ خودرو از مبادی ورودی آستارا بازگردانده شدند

صابر گفت: در طول یک هفته گذشته، ۱۲۶ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از مبادی ورودی شهرستان آستارا بازگردانده شدند.

«عباس صابر» امروز(چهارشنبه، ۲۶ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا،اظهارکرد: در طول یک هفته گذشته، ۲ هزار و ۲۴۰ خودرو در آستارا به علت رعایت نکردن محدودیت کرونایی جریمه شدند.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: این تعداد خودرو به علت ورود مخفیانه با پلاک غیربومی به شهرستان و پلاک بومی به دلیل تردد در ساعت ۲۱ تا چهار بامداد جریمه شدند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۲۶ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از مبادی ورودی این شهرستان بازگردانده شدند، تصریح کرد: محدودیت تردد برای قطع زنجیره شیوع کرونا با جدیت اجرا می‌ شود.

 

صابر گفت: در این مدت همچنین یک خودرو به علت رعایت نکردن محدودیت های کرونایی توقیف شد.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به اینکه هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و مسیرهای مواصلاتی با دوربین های پلاک خوان رصد می شود، اظهارکرد: اجرای طرح محدودیت هوشمند ترافیکی از اول آذرماه آغاز شده است و تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سه نقطه ورودی مستقر هستند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه در یک هفته گذشته همچنین از ۴۸۸ واحد صنفی بازرسی به عمل آمده است، افزود: در این مدت ۱۸ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی پلمپ شدند.

 

صابر خاطرنشان کرد: با عمل به توصیه های وزارت بهداشت، خود مراقبتی، استفاده از ماسک و ماندن در خانه، می توان مانع گسترش ویروس کرونا شد.

کد خبر 1004404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha