احداث فرهنگسرای معلولان در شیراز برای اولین بار در کشور

قائدی گفت: برای اولین بار در کشور فرهنگسرای معلولان در شیراز کلنگ زنی خواهد شد که نشان از نگاه شورا و شهرداری به تمام اقشار جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز با تشکر از فعالان حوزه حمل و نقل در بحران کرونا و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه برای انعکاس پروژه ها گفت: برای بازآفرینی مجموعه «زندیه»  در شورای پنجم اتفاق نظر وجود داشته و استاندار فارس نیز در تمام جلسات یار و یاور شورای اسلامی شهر شیراز بوده اند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: نگاه عدالت محوری و عدم تبعیض در ارائه خدمات به نقاط مختلف شهر شیراز نیز از اولویت های شورای پنجم بوده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب اگر در بلوار «شهید چمران» پیاده راه سلامت اجرا شده در بلوار «احمد بن موسی (ع)» نیز عین همان در حال اجراست.

قائدی تصریح کرد: در بحث اجرای نهضت آسفالت، فاز اول به خوبی انجام شده و در فاز دوم شامل کوچه ها و معابر پیش بینی بودجه در سال 1400 شده است.

وی با اشاره به حدود 36 هزار معلول و جانباز در شهر شیراز بیان کرد: این قشر نیز نیاز به خدمات شهری مناسب خود دارند که برای اولین بار در کشور فرهنگسرای معلولان در شیراز کلنگ زنی خواهد شد که نشان از نگاه شورا و شهرداری به تمام اقشار جامعه است.

کد خبر 1004747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha