تسهیل دسترسی به انواع خدمات شهری یک حق بنیادین است

موسوی گفت: تسهیل دسترسی به انواع خدمات در حوزه حقوق شهروندی یک حق بنیادین است و مهمترین وظیفه سازمان های خدمات رسان، افزایش سطح دسترسی آسان به خدمات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (پنج شنبه 27 آذر) در آئین افتتاح زیر گذر شهید «محسن فخری زاده» در شیراز گفت: افتتاح این پروژه نشانه همکاری مطلوب مدیران، کارگران، مردم، شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: تسهیل دسترسی به انواع خدمات در حوزه حقوق شهروندی یک حق بنیادین است و مهمترین وظیفه سازمان های خدمات رسان، افزایش سطح دسترسی آسان به خدمات است.

وی اضافه کرد: عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در حوزه حقوق شهروندی برجسته و قابل دفاع است و استانداری و فرمانداری نیز از آنها حمایت کرده اند.

موسوی تاکید کرد: شان و جایگاه شهر شیراز باید در اجرای طرح های شهری دیده شود و خط 2 متروی شیراز در سطح فرا ملی در حال انجام است و حضور جوانان در کنار مدیران با تجربه سهم موثری در آن دارد.

وی ادامه داد: باید مشکل جوانان شهرمان را حل کنیم زیرا در بین این جوانان مدیران لایق برای آینده وجود دارد و انچه مهم است اینکه با یک چشم بر هم زدن فعالیت شورای پنجم تمام خواهد شد و آنچه به جای خواهد ماند خدمت به مردم و خدا است.

کد خبر 1004751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha