درخشش ​کانون رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه در طرح ملی «ایران قوی»

​حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از معرفی کانون فرهنگی هنری رقیه خاتون(س) آستانه اشرفیه در گروه کانون های برتر کشور طی هفته جاری خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با بیان اینکه هر هفته کانون‌های برتر کشور به لحاظ ثبت فعالیت‌های مختلف معرفی می‌شوند به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: هفته جاری کانون رقیه خاتون(س) روستای استخر بیجار آستانه اشرفیه، جزو ۱۴ کانون برتر کشور در هفته جاری قرار گرفت.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی در کانون‌های مساجد جهت معرفی پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران در سال ۱۴۰۰ افزود: ۵۸ روز تا ارزیابی طرح ملی ایران قوی باقی مانده است و کانون‌ها باید جهت ثبت فعالیت‌های خود و کسب امتیاز لازم در این رقابت ملی به سامانه بچه‌‌های مسجد مراجعه کنند.

 


وی از مشارکت مطلوب کانون‌های مساجد گیلان در این طرح ملی خبر داد و بیان کرد: تاکنون کانون‌های رقیه خاتون(س) و انصار الزینب(س) هر دو از آستانه اشرفیه توانستند با ثبت فعالیت‌های خود در این سامانه به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم کشوری را کسب کنند.

 


رضوانی‌نژاد با بیان اینکه در اولین رویداد ملی فهما در سال گذشته کانون انصار الزینب(س) کانون برتر گیلان در این رقابت معرفی شد اظهارداشت: کانون مصباح بندر انزلی در جایگاه سیزدهم و کانون باقرالعلوم(ع) شفت در جایگاه ۳۵ این رقابت ملی قرار گرفته‌اند.

 


وی با اعلام اینکه کانون‌ها تا ۲۲ بهمن فرصت دارند تا جهت کسب ۲۰ هزار امتیاز در ۱۲ رواق فعالیت‌های خود را در سامانه ثبت کنند تصریح کرد: مشارکت قوی کانون‌های مساجد گیلان در ثبت اطلاعات و برنامه‌های کانون در چهار موضوع موجب کسب امتیاز برای استان در این رقابت ملی و برخورداری از حمایت‌های مالی می‌شود.

 


رضوانی‌نژاد با بیان اینکه در اولین رویداد ملی فهما، استان قم پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور معرفی شد ابراز امیدواری کرد در دومین رویداد تحت عنوان «ایران قوی» کانون‌های مساجد گیلان بتوانند با مشارکت بالا این افتخار را برای استان رقم زنند.

کد خبر 1004753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha