برای کمک به دانش آموزان نیازمند باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود

جمالی پور گفت: کمک به ۱۳ هزار دانش آموز استان در برابر ظرفیتی که در این استان وجود دارد، رقم بالایی نیست که باید با استفاده از کمک خیران و ظرفیت های مردمی در این جهت گامی موثر برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم نمادین اهدای 51 دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند که شب گذشته (چهارشنبه 26 آذر) در سالن اجتماعات دادسرای قزوین برگزار شد، بیان کرد: اقدام صورت گرفته برای کمک به دانش آموزان نیازمند ارزشمند است و جای تشکر دارد.

 

 

استاندار قزوین ادامه داد: امروز کشور ما در شرایط خاصی است که بخشی از این شرایط به دلیل تحریم های ظالمانه است که لازم است حرکت های مومنانه صورت گیرد که با فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه طرح مواسات، مردم به میدان آمدند.

 

وی عنوان کرد: در دین ما هم در خصوص کمک به یکدیگر بسیار سفارش شده است به طوری که این امر در زندگی امامان دیده می شود و آنها هم همین موضوع را برای ما به یادگار گذاشتند و با ما یاد دادند که در سختی ها کنار هم باشیم و ما باید از این سیره اهل بیت (ع) پیروی کنیم.

 

جمالی پور اعلام کرد: کمک به نیازمندان اقدامی ارزشمند است که عدد آن مهم نیست بلکه این کار ارزش محسوب شده و با اینگونه اقدامات می توان آینده خوبی را برای کشور و جامعه ساخت.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون از سوی استانداری قزوین چهار و نیم میلیارد تومان برای این مهم تخصیص یافته است و در این شرایط کرونایی که بسیاری از مشاغل آسیب دیده اند و معیشت افراد دچار مشکل شده است خوشبختانه اینگونه اقدامات در حال رقم خوردن است.

 

استاندار قزوین تأکید کرد: دولت تا آنجا که بتواند خود را موظف می داند در کنار نهادهای حمایتی به مردم کمک کند که البته برای کمک هرچه بیشتر دست یاری به سوی مردم دراز می کنیم.

 

وی یادآور شد: کمک به 13 هزار دانش آموز استان در برابر ظرفیتی که در این استان وجود دارد، رقم بالایی نیست که باید با استفاده از کمک خیران و ظرفیت های مردمی در این جهت گامی موثر برداشته شود.

 

کد خبر 1004756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha