امروز دیپلماسی غرب متشکل از زور، زر و تزویر است

محمودوند دیپلماسی امروز غرب را متشکل از زور، زر و تزویر خواند و ادامه داد: براساس بیانات رهبری رفع تحریم‌ها در دست غربی هاست، اما باید به خنثی سازی تحریم‌ها بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرتضی محمودوند در برنامه گفتگوی ویژه شبکه دو سیما با پرداختن به نکات مهم بیانات ۴ شنبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی بودن در همه زمینه ها گفت: اعتماد نکردن به دشمن، حفظ اتحاد ملی و تقدم خنثی سازی تحریم‌ها بر رفع تحریم‌ها از دیگر نکات مهم و ارزشمند بیانات رهبری است.

 

وی دیپلماسی امروز غرب را متشکل از زور، زر و تزویر خواند و ادامه داد: براساس بیانات رهبری رفع تحریم‌ها در دست غربی هاست، اما باید به خنثی سازی تحریم‌ها بپردازیم.

 

محمودوند گفت: امروز با ذکاوت و درایت و تیزهوشی مسئولان کشورمان، بسیاری از ترفند‌ها و حیله‌های دشمن درحال خنثی سازیست و این دشمن را ناراحت می‌کند.

 

وی افزود: وقتی رهبری می‌فرماید نباید به دشمن اعتماد کرد منظور ایشان این است که حتی به بایدن هم نباید اعتماد کرد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مشکل اینجاست که در حوزه خنثی سازی تحریم‌ها کاری انجام نشده است در حالی که هرچه غربی‌ها خواسته اند ما انجام داده ایم، اما آورده‌ها تحریم سنگین برای اقتصاد و معیشت جامعه و کشور بود تا حدی که همه مسئولان به این اتفاق اذعان دارند و در این شرایط طرف غربی ما دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زند.

 

محمودوند هم گفت: اتحادیه اروپا شاید بیشترین آسیب را از سلفی‌ها و تکفیری‌ها می‌دید، اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی و رزمندگان ما در سوریه و عراق ورود نمی‌کردند، اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ورود نمی‌کرد.

 

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی و تضعیف جمهوری اسلامی بزرگترین تهدید و ضعف برای اتحادیه اروپا است.

کد خبر 1004772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha