شهادت حاج قاسم درخت مقاومت را تنومند تر کرد/ولایت‌مداری مهمترین توصیه سردار سلیمانی به مردم

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: توصیه سردار حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران، ولایت‌مداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است و امروز دنیا از رفتن سردار رشید اسلام غبطه می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین« محمد باقر محمدی لائینی» امروز(27آذر) در پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور که در مصلمی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد، با بیان اینکه خوشحالیم که میزبانی این پیش کنگره در سه استان شمالی با دارا بودن ۷۰ شهید، نصیب استان ولایت مدار و علوی تبار مازندران شده، گفت: اگر بخواهیم بگوییم که رمز موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت و سردار سلیمانی‌ها چه بوده؟ به گفته خودشان " ما ملت امام حسین و شهادتیم" که باید مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: رزمندگان ما این درس‌ها را در مکتب عاشورای امام حسین (ع) به خوبی آموختند و در کنار ولایت ایستادند و فاصله نگرفتند، سردار شهید سلیمانی در میان صحبت‌هایشان روی شخصیت مقام معظم رهبری که بی‌نظیر هستند روی پیروی از ایشان تاکیدات فراوان داشتند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی  با بیان اینکه شهادت شهید قاسم سلیمانی درخت مقاومت را تنومند تر کرد، گفت: پیام مراسم امروز این است که ما مسیر ولایت و رهبری را رها نمی کنیم و پیروی جدی داریم، ابراز احساسات به جای خودش محفوظ که به نوعی سیلی سخت برای دشمن بوده است، اما درس گرفتن و تبعیت از ولایت و حفظ روحیه عاشورایی مهم است.

 

وی اذعان کرد: اگر سردار سلیمانی را با آن عظمت از دست دادیم، مملکت عقیم نشد، سلیمانی‌های دیگر به پا خواستند، امیدواریم خداوند ما را ادامه دهنده راه این عزیزان قرار بدهد و نیروهای مقاومت را به پیروزی‌های بیشتری نائل کند.

کد خبر 1004776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha