«یلدای مهربانی» ماسال در انتظار کمک‌های مردمی

حیدری گفت: مردم نوع‌دوست ماسالی می‌توانند با مبالغ اندک در پویش یلدای مهربانی شرکت کنند تا برای مددجویان تدارک یلدایی دیده شود.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: هم‌اکنون 135 فرزند یتیم و 130 فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: حامیان و خیّران می‌توانند در طولانی‌ترین شب سال با پرداخت کمک‌های نقدی و اهدای کمک‌های غیرنقدی، میزبان فرزندان ایتام و محسنین باشند.


وی گفت: هر ساله با نزدیک شدن به شب یلدا، تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های غذایی، یلدای شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

 

حیدری تصریح کرد: چنانچه خیریان مایل باشند در کنار فرزندان خود به فرزندان دیگری نیز با هر مبلغی یا هر مقدار وسیله‌ای کمک کنند می‌توانند مبلغ مورد نظرشان را به شماره کارت بانک ملی مدیریت کمیته امداد ماسال «637997950026782» واریز و یا با شماره تلفن 01344660076 تماس حاصل کنند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال بر لزوم مشارکت خیران در این طرح تأکید و بیان کرد: کمک‌های افراد نیکوکار می‌تواند در اجرای گسترده ‌تر طرح و کمک به مددجویان و نیازمندان مؤثر باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از توزیع بسته اقلام شب یلدا  صیانت از سنت حسنه صله رحم و حمایت از اقشار ناتوان و نیازمندان جامعه است.

کد خبر 1004782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha