آئین سالگرد ارتحال آیت الله «حائری شیرازی» در شیراز برگزار می شود

آئین سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله «حائری شیرازی» در شیراز در برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، آئین سومین سالگرد ارتحال آیت الله «محی الدین حائری شیرازی»، امام جمعه فقید شیراز، شنبه 229 آذر 99 در شیراز برگزار خواهد شد و در این مراسم آیت الله «دژکام»، نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله «ملک حسینی» و «کامران باقری لنکرانی»، وزیر اسبق بهداشت به ایراد سخن خواهند پرداخت.

همچنین در این مراسم، مستند «با من نگاه کن» با موضوع آیت الله «حائری شیرازی» به نمایش در خواهد آمد و از عوامل این مستند نیز تقدیر خواهد شد.

آئین سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله «حائری شیرازی» در مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب در ابتدای جاده ورودی شهر جدید صدرا (شهرک گلستان) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است به دلیل محدودیت های کرونایی این برنامه بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد و شبکه فارس در روز برگزاری، اقدام به پخش آن خواهد کرد.

این آیین با همکاری مشترک  دفتر نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، بنیاد علوم انسانی اسلامی آیت الله «حائری شیرازی»، صدا و سیمای مرکز فارس، سازمان رسانه ای «اوج» و بیت آن مرحوم برگزار خواهد شد.

آیت الله «محی الدین حائری شیرازی»، امام جمعه فقید شهر شیراز نماینده اسبق ولی فقیه در استان فارس بود که در سال 96 دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود خویش شتافت و از وی در حوزه علوم انسانی آثار ارزشمندی به یادگار مانده است.

آیت الله «حائری شیرازی» به عنوان دومین امام جمعه شیراز پس از شهادت آیت الله «سید عبدالحسین دستغیب»، سالها در مسند امامت جمعه به خدمت مشغول بود.

کلاس های درس «حائری شیرازی» نیز در حوزه های مختلف فلسفه، عرفان، ادبیات و... نیز با استقبال بسیار طلاب و علاقمندان و با شور و شوق خاصی در شیراز و قم برگزار می شد.

کد خبر 1004794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha