عکس العمل نسبت به رویدادها امری ضروری برای موفقیت و پیشگیری از ضربه به ما است

طالبی به منظور تجلیل از گروه سرود « فجر جاوید» از کانون فرهنگی هنری غدیر یزد بازدید و از عکس العمل این گروه در تولید سرود « شهید فخری زاده» قدردانی کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» استاندار یزد به منظور تجلیل از گروه سرود « فجر جاوید» با حضور در مسجد بلوری زاده یزد با مسئولان کانون فرهنگی هنری غدیر یزد دیدار و گفت و گو کرد.

طالبی در این بازدید گفت: کانون فرهنگی هنری غدیر یزد با کشف استعدادها توانسته گروه سرود فعالی را در استان به عرصه ظهور برساند زیرا تولیدات این گروه نشان می دهد که توانسته در سطح ملی نیز خود را نشان دهد.

وی افزود: این اقدامات نشان می دهد که اگر سرمایه گذاری و حمایت مناسب را در مسجد و زیر لوای مسجد انجام دهیم می توانیم افتخارات خوبی را کسب کنیم.

استاندار یزد بیان کرد: استان یزد دارای ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی بالا است که می توانیم از طریق مساجد آنها را پیدا کرده و به ظهور و بروز برسانیم.

طالبی ادامه داد: یکی از تولیدات گروه سرود فجر جاوید در خصوص شهادت شهید فخری زاده بود که پس از 48 ساعت از شهادت وی، سرودی با این مضمون تولید و رونمایی شد که این نشان از عکس العمل این گروه نسبت به واقعه بود.

وی گفت: بسیاری از وقت ها دلیل عدم موفقیت در برخی از مسائل فرهنگی و اجتماعی، نداشتن سرعت عمل مناسب است که حالت انفعالی و پیدا کردن خود در زمانی طولانی شکل می گیرد که همین امر باعث ضربه به ما شده است در حالی که این گروه سرود نشان داد می توانیم عکس العمل بسیار به موقع و مناسب داشته باشیم و به موفقیت های چشمگیری نیز دست پیدا کنیم.

استاندار یزد ادامه داد: چه خوب است که از این گروه سرود الگوگیری کرده گروه های دیگر را نیز تشویق به این سرعت عمل و تولید محتوای مناسب داشته باشیم.

در پایان این مراسم نیز استاندار یزد از اعضای این گروه سرود تجلیل و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، کانون فرهنگی هنری غدیر یزد توانست در رویداد ملی فهما سال 98 رتبه برتر کشوری در بین 25 هزار کانون فرهنگی هنری رتبه برتر را به خود اختصاص دهد و در سال جاری نیز در راستای اجرای طرح « ایران قوی» فعالیت های خود را انسجام بخشی کرده و رتبه های خوبی را به خود اختصاص دهد.

 

کد خبر 1004810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha